verf-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

verf-plaza.nl

1.394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.198 beoordelingen in totaal

12 aug 2024
20L Sikkens Pure mat SF witte Latex en 10L witte Sikkens Alpha primer besteld. Volgende dag geleverdvia PostNL. Emmers individueel goed verpakt en tape van de dekselrand was snel en goed te verwijderen. De 10% korting van een weekactie ging van de relatief nette prijs af. Kwaliteitsverf is overigens wel extreem duur. Overal. En of de gekozen verf de meerprijs waard is moet ik nog zien. Prettig om mee te werken maar ben over de dekking niet superenthousiast. Dat staat los van de levering door Verf-Plaza.

19 aug 2024
Misschien zelf niet goed gelezen. Bij bestellen was het voor mij onduidelijk wanneer ik de levering kon verwachten, maar was blij dat het er binnen een paar dagen was. Verder dacht ik een verfemmer besteld te hebben die geschikt is voor diverse rollers. Dat is dus niet zo. De tekst bij de diverse emmers is hetzelfde en daarin staat dat er 3 maten zijn voor 3 verschillende roller breedtes. Had dus een te kleine emmer besteld en geleverd gekregen. Zag 8L en 25L. De benodigde 12L kun je niet bestellen. Hadden ze in theorie iets mee kunnen doen. Ik vermoed dat het aan de weergave op een smartphone ligt. Op een computer is de tekst bij artikelen veel overzichtelijker.

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters