verf-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

verf-plaza.nl

1.394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.198 beoordelingen in totaal

12 aug 2024
20L Sikkens Pure mat SF witte Latex en 10L witte Sikkens Alpha primer besteld. Volgende dag geleverdvia PostNL. Emmers individueel goed verpakt en tape van de dekselrand was snel en goed te verwijderen. De 10% korting van een weekactie ging van de relatief nette prijs af. Kwaliteitsverf is overigens wel extreem duur. Overal. En of de gekozen verf de meerprijs waard is moet ik nog zien. Prettig om mee te werken maar ben over de dekking niet superenthousiast. Dat staat los van de levering door Verf-Plaza.

19 aug 2024
Misschien zelf niet goed gelezen. Bij bestellen was het voor mij onduidelijk wanneer ik de levering kon verwachten, maar was blij dat het er binnen een paar dagen was. Verder dacht ik een verfemmer besteld te hebben die geschikt is voor diverse rollers. Dat is dus niet zo. De tekst bij de diverse emmers is hetzelfde en daarin staat dat er 3 maten zijn voor 3 verschillende roller breedtes. Had dus een te kleine emmer besteld en geleverd gekregen. Zag 8L en 25L. De benodigde 12L kun je niet bestellen. Hadden ze in theorie iets mee kunnen doen. Ik vermoed dat het aan de weergave op een smartphone ligt. Op een computer is de tekst bij artikelen veel overzichtelijker.

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

Geen order ontvangen

Woensdag 11 september een bestelling geplaatst. Het is vandaag maandag 16 september en helaas nog geen bestelling. Door klanten voor te houden dat jullie snel leveren is dus niet heel erg haalbaar!

Late bezorging

Er stond voor een bepaalde tijd besteld volgende dag geleverd. Helaas word postnl gebruikt voor de bezorging en duurde dit bijna een week.
24 aug 2024
Verkeerd kleur, dan weer een deksel los gegaan met transport! 1 grote ellende
4 sep 2024
Levering niet op tijd geleverd volgens afspraak
Parcel and paint box was broken.
3 jul 2024

Onvriendelijke Klantenservice en trage levering.

Bij verf plaza verf besteld en de optie geselecteerd van de volgende dag bezorgen. Helaas bleek dit niet het geval te zijn en kreeg ik van verfplaza te horen dat ik een andere optie had geselecteerd. Vervolgens kreeg ik de volgende dag een incomplete levering, de grondverf was niet geleverd. Contact opgenomen met verfplaza en ik werd min of meer niet geloofd dat de grondverf er niet bij zou zitten. Na volhardend volhouden werd uiteindelijk de grondverf nagestuurd. Ik zal nooit meer bij verfplaza bestellen, de volgende keer gewoon weer bij de concurrent verf.nl.
4 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je revieuw. Onze excuses dat het verkeerd is gegaan met uw bestelling. Uw order kwam bij ons binnen met een andere leverdatum dan de volgende dag, vandaar dat het verkeerd gegaan was. Hopelijk is uw schilderklus verder wel gelukt! Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
18 jul 2024
Ik heb de verkeerde kleur gekregen, maar had helaas de pot al opengemaakt dus kon niet meer terug
18 jul 2024
Goedemiddag Tessa, Bedankt voor je review. Onze excuses dat het verkeerd is gegaan. Als het onze fout is geweest nemen we de verf uiteraard terug en sturen we een nieuwe op. Kan je contact met ons opnemen, dan weten we om welke order het gaat en kunnen we het in orde maken. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
7 jul 2024
oude kleurenkaart, niet alle nieuwe kleuren staan erop. staat niet duidelijk vermeld op de website
27 jun 2024
Gewoon nauwkeurig werken bij Verfplaza. Verkeerde verf in het juiste blik heb ik ontvangen.
4 jul 2024
Goedemorgen, Onze excuses dat het verkeerd gegaan is. We hebben een nieuw blik naar je opgestuurd met daarin de juiste verf. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
20 jul 2024
na een week kwamen zij erachter dat het bestelde artikel niet op voorraad was
Niets ontvangen.
4 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Het klopt dat je niets hebt ontvangen. De betaling is namelijk nooit voltooid. We zullen contact met je opnemen om te kijken waar het verkeerd is gegaan. Zo kunnen we de betaling voltooien en je bestelling opsturen. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
7 jun 2024
Ik ben erg teleur gesteld,de kleur komt niet eens in de buurt 😫,het moet een soort gebroken wit zijn van gamma ,kleur pavlova. GY 0993-0645
7 jun 2024
Beste, Bedankt voor je review. Hier moet helaas iets verkeerd gegaan zijn, onze excuses hiervoor. We gaan contact met je opnemen en een nieuwe opsturen. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza
25 apr 2024
Verf besteld en dit zou de volgende dag worden geleverd. Dus niet! Krijg berichtje dat het later wordt. Weer drie dagen gewacht en zelf maar contact opgenomen. Antwoord het kan nog wel drie weken duren,op dit moment niet leverbaar. Dat kan je dan ook zelf aangeven i.p.v. wachten tot ik zelf contact opneem

Vlekken na verven

Adviseren dure verf (Sikkens Alphacryl Pure Mat SF) om over behang te verven. Helaas is dit zelfs na 3 lagen niet dekkend. Plafond ook minimaal 2 lagen nodig (was daarvoor al geverfd). Alle schuld wordt neergelegd bij de klant, oplossingen worden niet geboden.
Op hun advies gekochte verf dekt niet (zelfs niet na 3 lagen) Vervolgens krijg je als klant de schuld. Denken niet mee aan een oplossing. Jammer! Want de verzending is wel snel. Toch koop ik hier niet meer als het op deze manier moet.
19 mrt 2024
De spuitbussen pu lak drogen zeer slecht. Verf in de dop om kleur te checken is na 6 dagen nog nat. De druk lijkt ook erg laag. Geen egale spray. Moet veel schudden tussendoor.
Op de site stond aangegeven dat de verf op voorraad was. Dit bleek helemaal niet te kloppen. Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik hier nooit een bestelling geplaatst.
23 nov 2023
Bedrijf zal wel goed zijn en de bezorging maar de kleur was een totaaal andere kleur met zelfde kleurcode maar dan ook totaal anders.
24 nov 2023
Beste, Bedankt voor je review. Zeer vervelend dat de kleur totaal anders was, dat hoort zeker niet de bedoeling te zijn. We bieden namelijk altijd kleur- en productgarantie. We gaan contact met je opnemen om het probleem op te lossen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verfplaza
JK
De kleur week af van de sigma, die ik langer gebruik. Ik heb hem nu maar als grondverf gebruikt, terwijl dat niet de opzet was.