Snowleader.nl- Logo - Beoordelingen

Snowleader.nl

366 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden366 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

2 jul 2024
Schoenen waren in trek. Gevolg van de trend was dat ze moeilijk te verkrijgen waren. Snowleader zou ze hebben in de maat van mijn dochter (voor wie ze bedoeld waren). Aangeklikt en besteld. Uiteraard schoenen ontvangen die 5 maten (!) te groot zijn en die overal leverbaar zijn. Tuurlijk Snowleader. Chapeau. Thumbs up. Lekker snel geld verdienen want terugsturen zit er toch niet in. Retourneren had weinig zin ivm de verzendkosten thv 20 euro die ik had betaald. Waarschijnlijk moest weer 20 euro betaald worden voor het retourneren. Bah. Geen Snowleader meer voor mij.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters