Akkermandenhaag.nl

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.975 beoordelingen in totaal

Overzichtelijke website, mooi assortiment en gewenste producten waren goed vindbaar. Prima levering en artikelen goed verpakt, zelfs in cadeaupapier :) Suggestie: deskundig advies over de do's en do'nts van vulpenonderhoud zou een mooie toevoeging zijn op de website. In de fysieke winkel is zulk advies ongetwijfeld beschikbaar, maar wie ervoor aangewezen is op google vindt teveel tegenstrijdige informatie om wijzer te worden ...

6 jul 2024
Heb twee dingen besteld in de webshop maar kreeg een uur later een net telefoontje dat één artikel niet op voorraad was. Kreeg de keus of ik mijn aankoop in 1 of in twee leveringen wilde hebben. Die keus was fijn maar het was nog prettiger geweest als de webshop voorraad up to date was. Zodat je weet dat wat je koopt ook daadwerkelijk op voorraad ligt en je daar niet nog een week op hoeft te wachten.

Beoordelingen voor Akkermandenhaag.nl

HM
Henny M.
Zoetermeer

De webshop heeft dezelfde kwaliteit die de winkel ook uitstraalt

Toen ik nog vaak in Den Haag kwam, liep ik soms wel eens langs Akkerman. Het had iets magisch, maar ik ben nooit naar binnen geweest. Toch leuk om nu vanuit een heel ander deel van Nederland alsnog zaken te doen. Ik had een vulling nodig voor mijn pennetje van Caran d'Ache en die hadden ze gelukkig. Nette correspondentie, goede service, snelle bezorging.

Een hele fijne webwinkel

Na het bestellen kreeg ik direct de betaalbevestiging en vrij snel daarna de verzendbevestiging. De volgende dag netjes de bestelling ontvangen in een keurig doosje met een klein presentje het Haagse Hopje!!
Keurig verpakt, mooier dan nodig, maar daarom wel heel welkom. Bovendien is er een opvallende vriendelijkheid. Dat maakt het fijn om te bestellen en te ontvangen. Alles voelt gewoon goed.
28 aug 2024

Gewoon goed

Snel verzonden, goede communicatie rondom de verzending en de producten zijn goed en mooi verpakt. En als klap op de vuurpijl ook nog Haagse Hopjes in je pakketje vinden :)
29 aug 2024

Product was prachtig én mooi verpakt.

Product was conform de bestelling. Prachtige vulpen. Het was mooi ingepakt. Een feestje om uit te pakken. De Haagse hopjes waren leuk!

Correcte en vriendelijke service

Zoals bij vorige aankopen: snelle, correcte en bijzonder vriendelijke service. Alles is verlopen zoals afgesproken.
20 aug 2024
De eenvoudigheid van de website en de behulpzaamheid in de winkel zijn erg prettig en fijn.
Goede service en snelle goed verpakte verzending. De voorraad is fenomenaal groot!
Vlotte bevestiging en vlotte aflevering, en een zeer ruime keuze aan producten.
HW
Han W.
's-Gravenhage
Heel leuk verpakt, zelfs met Haagse Hopjes, ook mijn kennissen waren verbaast.
Tussendoor werd ik gebeld om een wijziging te bespreken. Zeer attent was dat.
HC
Henrico C.
Werkendam

Goed, gemakkelijk en snel

Bestellen is gemakkelijk. Het besteld wordt snel en goed verzorgd geleverd.
2 sep 2024
Eersteklas overzicht van de beste pennen. En goed advies, ook telefonisch.
Altijd geweldige service, fantastische inkt. En de hopjes natuurlijk!
IV
Ivo v.
Utrecht
Leuk ingepakt en klein attentie erbij. Erg goede en snelle service

Leuk ingepakt!

De artikelen waren ingepakt, dat maakte het openen toch wel leuker!
Snel, direct en met extra aandacht verpakt. Prima service.
2 sep 2024

Levering stiften balpen

Pakketje keurig verzorgd en op tijd door Post NL bezorgd.
EB
Edwin B.
Den Haag
22 aug 2024

Prima levering, zoals altijd

Nette en feestelijke verpakking. Product is verder prima.
Deskundigheid, vriendelijkheid en snelle, goede service.