Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

602 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.083 beoordelingen in totaal

3 dec 2023
Ik heb ondertussen 2 motions, 1 nieuw en 1 renewed, en ik moet zeggen dat ze goed zijn voor het geld . Plastic kwaliteit is goed te onderhouden. Logica/programmatie is compact maar volledig. Het is gebruiksvriendelijk voor een kind van 8 zelfs. Alleen de motor/de mechanische overbrenging heeft 1 keer gefaald/maakt na een tijdje een beetje een geratel, dat was snel opgelost met de uitstekende service van DUUX, direct een ander toestel. Laura communiceert zoals ik graag communiceer, zeer duidelijk en dit ging maar al te vlotjes. De ionen filters zijn compact en van goede kwaliteit. ze zijn wat prijzig maar doen voldoende hun best om tot aan de 6 maanden te bekomen. Je moet dan ook even nadenken wat er in je kraanwater zit en wat er in de lucht zit , dit heeft altijd impact op de filter en omstandigheden binnen het toestel. Het wast verrassend genoeg de lucht zeer goed. Hebben deze een keertje bij 3 personen gezet , en hier werd geslapen, dit ding deed voor een aantal allergische mensen sterk zijn best hoor. Het water zoals sommige toestellen staat niet de gehele tijd in contact met de buitenlucht, tot het in het voerbakje komt, maar deze wordt uitstekend gefilterd door de inlaatfilter/koolstof filter. Als je dit toestel op tijd reinigt blijft het zo goed als nieuw. Het enige wat al eens een beetje aanslag durft te geven is het roostertje bovenin de voerbak. Vochtmeter is vrij accuraat maar laat deze eerst een tijdje de lucht behandelen, je kan vrij acuut zeggen dat het niet juist meet, maar het vocht wordt gemeten INTERN in dit toestel, tuurlijk dat dit niet klopt, de ventilering moet namelijk eerst gebeuren, lucht komt op balans binnen de kamer , en dan zou ie vrij accuraat moeten wezen. tot op de 2% verschil max. Als ik echt zou moeten zeuren, is het het kleine borsteltje dat in het voerbakje zit, de haartjes mochten toch wel wat grover wezen of het borsteltje in het geheeld, wel verder fijn dat ze hier over nagedacht hebben. Mogen we hopen dat de motion nog een tijdje beschikbaar blijft, zodat wij over dit welbedacht toestel kunnen blijven genieten.

20 aug 2024
Ondanks dat de verpakking duurzaam hoort te zijn, kwam het product in een nóg grotere doos met allemaal plastic zakken. Alles zit ook in plastic ingepakt. Ja, natuurlijk is het biologisch afbreekbaar; maar diverse onderzoeken laten zien dat dit alsnog lang duurt en microplastics geeft. Veel producten hadden prima los in de kartonnen doos gekund, zonder (biologisch afbreekbaar) plastic. Daarnaast had de doos zeker nog 1/3e kleiner gekun door slimmer in te delen. Daarnaast is de ventilator totaal niet smart. Behalve aan/uit, de snelheid en een timer kan er niets met de app worden ingesteld. Alle andere functies (horizontaal en verticaal draaien bv) kunnen niet met de app worden ingesteld. Wat een aanfluiting om dit 'smart' te noemen. Zeker omdat je er wel veel geld extra voor betaald. Als laatste kun je ook op de afstandsbediening niet zien welke stand iets staat. Heb ik m nou op 30, 60 op 90 graden draaien? Dan moet men alsnog naar de ventilator toe lopen om het te zien.

Beoordelingen voor Duux

26 jun 2024
26 jun 2024
2 jul 2024

Ventilator defect ontvangen

Ventilator ontvangen maar er loopt een onderdeel van de afdekkap aan. Krijg wel een nieuwe maar je zit wel te wachten op een onderdeel voor een gloednieuw en behoorlijk prijzig apparaat. Afdekkap voelt ook erg gammel aan. Ben niet bepaald onder de indruk van de afwerking. Klantenservice is snel maar had liever een nieuwe (goed werkende) gekregen en deze retour gezonden ipv wachten en hopen dat dit de boel verhelpt. Ook geen track en trace van het na te leveren onderdeel gehad. Klantenservice geeft bij informeren aan: "Goedemorgen, Dat kan kloppen, ik verwacht dat het pakketje vandaag of morgen bezorgd zal worden!" niet geleverd vandaag dus nog maar weer wachten. Matig.
28 jun 2024
Niet kapotte producten sturen. En als dat toch gebeurt dan is het proces te ingewikkeld. Eerst had ik contact over kapot product, toen moest ik filmpje en factuur sturen en productnummer. Toen ik te horen kreeg dat het geruild moest worden kreeg ik link voor aanmelden retour. Toen moest ik wéér diezelfde gegevens opsturen. Dat is veel werk ën dubbel bovendien. Er was geen mogelijkheid daarbij iets over te slaan, van jullie hebben die info al. Deze werkwijze vind ik niet prettig nadat ik al kapot product ontvangen heb.
28 jun 2024
Het verkoop en leveringsproces is eenvoudig en prima geregeld. De ventilator is eveneens prima en levert wat is voorgespiegeld. Alleen de handleiding voor installatie, ingebruikname en onderhoud is niet eenvoudig te printen, de nrs bij de afbeeldingen komen niet overeen met de tekst en de tekst is geprint onleesbaar ( dunne inkt licht grijze letters op witte achtergrond kost ruim 3 uur om te lezen). Daarna ben ik ziek van het apparaat, gooi ik het in een hoek en heb ik het met Duux wel gehad!!!
LS
levi s.
den bosch
1 jul 2024
De levertijd is niet wat ze aangeven, de bestelling is 5 dagen geleden gedaan en nog niet binnen. Op zich niet erg maar wel als het voor een verjaardag was :( Dat me dan een beoordeling wordt gevraagd vóórdat het product is geleverd maakt het mooi af... Product Ik heb al een duux en ze zijn helemaal te gek.
14 jul 2024

Product lijkt goed en is geluidsarm

Product lijkt goed en is met weinig geluid. Slecht: Gebruikershandleiding. Geeft niet duidelijk aan hoe in verticale beweging kan stoppen en alleen met horizontale beweging kan volstaa.
1 aug 2024
Bedankt voor je feedback! Op alle ventilatoren is de horizontale- en verticale oscillatie afzonderlijk te bedienen op het apparaat zelf of met de afstandsbediening. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons customer service team. Zij staan klaar om je te helpen!
1 jul 2024

Product nog niet geleverd

Je vraagt om feedback terwijl het product nog niet is geleverd. Daarnaast is het onduidelijk wanneer het nu eindelijk komt. Informatie over levertijd zou fijn zijn.
8 jul 2024

korting 10% niet duidelijk…

De korting van 10% wordt niet duidelijk gecommuniceerd. Er is ruimte voor misverstanden. Er wordt te snel geïnformeerd. Ik moet de doos nog openmaken
1 aug 2024
Bedankt voor je opmerking! We gaan dit meenemen om onze e-mailcommunicatie en website te verbeteren :-)
2 jul 2024
Werkt op zich goed, maar voor die prijs had het best wat degelijker gekund, ipv die goedkope plastic uitvoering.
1 aug 2024
Bedankt voor je feedback! Onze plastics zijn gemaakt van hoge kwaliteit en gaan lange tijd mee. Mocht je toch problemen ervaren met de behuizing of een van de plastric onderdelen, neem dan even contact op met ons klantenservice team!
30 jun 2024
De duux blizzard maakt enorm veel herrie , dat scheelt 2 sterretjes…
19 jul 2024
Duux noorth 14btu maakt meer herrie dan gedacht en slaat vaak uit
1 aug 2024
Beste Kevin, wat vervelend om te horen dat North niet aan je verwachtingen voldoet! Het geluidsniveau van onze producten staat altijd vermeld op onze website. Dat de airconditioner af te toe "afslaat" kan te maken hebben met de thermostaatinstelling. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen!
MK
M K.
Rotterdam
30 jun 2024

Heel vervelend dat de beschrijving van de afstand bediening heel ingewikkeld is. Het lukt ons niet om het apparaat te installeren, maar ja 86!!!!!!

Heel vervelend dat de beschriving
LV
L. v.
Oosterhout
20 jul 2024
1 aug 2024
Bij Duux streven we naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid! Vervelend om te horen dat er iets niet naar wens is geweest. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen!
PV
Peter v.
Meerle
23 jun 2024

Mobiele airco

Heel vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam en een goede service , een goede uitleg. Om over te stoefen . Het toestel zelf weet ik nog niet, nog niet in gebruik, eerst de afwerking van de slang naar buiten afwerken dat het handig is om op te stellen.