Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

602 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.083 beoordelingen in totaal

3 dec 2023
Ik heb ondertussen 2 motions, 1 nieuw en 1 renewed, en ik moet zeggen dat ze goed zijn voor het geld . Plastic kwaliteit is goed te onderhouden. Logica/programmatie is compact maar volledig. Het is gebruiksvriendelijk voor een kind van 8 zelfs. Alleen de motor/de mechanische overbrenging heeft 1 keer gefaald/maakt na een tijdje een beetje een geratel, dat was snel opgelost met de uitstekende service van DUUX, direct een ander toestel. Laura communiceert zoals ik graag communiceer, zeer duidelijk en dit ging maar al te vlotjes. De ionen filters zijn compact en van goede kwaliteit. ze zijn wat prijzig maar doen voldoende hun best om tot aan de 6 maanden te bekomen. Je moet dan ook even nadenken wat er in je kraanwater zit en wat er in de lucht zit , dit heeft altijd impact op de filter en omstandigheden binnen het toestel. Het wast verrassend genoeg de lucht zeer goed. Hebben deze een keertje bij 3 personen gezet , en hier werd geslapen, dit ding deed voor een aantal allergische mensen sterk zijn best hoor. Het water zoals sommige toestellen staat niet de gehele tijd in contact met de buitenlucht, tot het in het voerbakje komt, maar deze wordt uitstekend gefilterd door de inlaatfilter/koolstof filter. Als je dit toestel op tijd reinigt blijft het zo goed als nieuw. Het enige wat al eens een beetje aanslag durft te geven is het roostertje bovenin de voerbak. Vochtmeter is vrij accuraat maar laat deze eerst een tijdje de lucht behandelen, je kan vrij acuut zeggen dat het niet juist meet, maar het vocht wordt gemeten INTERN in dit toestel, tuurlijk dat dit niet klopt, de ventilering moet namelijk eerst gebeuren, lucht komt op balans binnen de kamer , en dan zou ie vrij accuraat moeten wezen. tot op de 2% verschil max. Als ik echt zou moeten zeuren, is het het kleine borsteltje dat in het voerbakje zit, de haartjes mochten toch wel wat grover wezen of het borsteltje in het geheeld, wel verder fijn dat ze hier over nagedacht hebben. Mogen we hopen dat de motion nog een tijdje beschikbaar blijft, zodat wij over dit welbedacht toestel kunnen blijven genieten.

20 aug 2024
Ondanks dat de verpakking duurzaam hoort te zijn, kwam het product in een nóg grotere doos met allemaal plastic zakken. Alles zit ook in plastic ingepakt. Ja, natuurlijk is het biologisch afbreekbaar; maar diverse onderzoeken laten zien dat dit alsnog lang duurt en microplastics geeft. Veel producten hadden prima los in de kartonnen doos gekund, zonder (biologisch afbreekbaar) plastic. Daarnaast had de doos zeker nog 1/3e kleiner gekun door slimmer in te delen. Daarnaast is de ventilator totaal niet smart. Behalve aan/uit, de snelheid en een timer kan er niets met de app worden ingesteld. Alle andere functies (horizontaal en verticaal draaien bv) kunnen niet met de app worden ingesteld. Wat een aanfluiting om dit 'smart' te noemen. Zeker omdat je er wel veel geld extra voor betaald. Als laatste kun je ook op de afstandsbediening niet zien welke stand iets staat. Heb ik m nou op 30, 60 op 90 graden draaien? Dan moet men alsnog naar de ventilator toe lopen om het te zien.

Beoordelingen voor Duux

6 sep 2024

Defect product vervangen

Defect product ontvangen, kan gebeuren. via telefoon niet bereikbaar, e-mail en Whatsappje worden matig gelezen, krijg niet op alle vragen antwoord. Duurde paar dagen tot er oplossing kwam. Producten zijn top, klantenservice is matig.
3 sep 2024
Beter bereikbaar zijn ook telefonisch wat dat was echt slecht
2 sep 2024
AV
André v.
Den Haag
25 jul 2024
Wat een fantastisch apparaat! De smartfan aan het eind van de woonkamer tegen de keuken aan geplaatst en als ik aan de andere kant van de kamer aan tafel ga werken (7 meter verder) dan verkoelt hij prima zonder hem op de hoogste stand te hoeven zetten. Je kunt ook ongestoord werken want het apparaat is echt fluisterstil. De "natuurstand" is overigens helemaal geweldig; net alsof je op een zwoele avond buiten zit.
14 aug 2024
Hoewel er aanvankelijk wat storing was in de digitale berichtenuitwisseling (bevestiging v d bestelling, verzending van de factuur) was de verzending van het bestelde artikel prompt op tijd!. De ontbrekende berichten werden na navraag alsnog met excuus ontvangen. Of deze vertraging bij DUUX of in de internet-intermediair gelegen was, is n iet meer na te gaan.
4 aug 2024

Fantastisch

Heb door de jaren heen al meerdere ventilatoren gekocht , fluisterstil werd dan beloofd maar helaas de ene had nog meer lawaai dan de andere dus erg teleurstellend. Had deze vorig jaar al gezien maar twijfelde toch. Nu toch aangeschaft en jee had ik echt toen al moeten kopen, echt bijna geen geluid , super gemakkelijk in elkaar te zetten . Aanrader
29 jul 2024

Stille ventilator

De ventilator is erg stil, stiller dan verwacht. Alle onderdelen zitten netjes verpakt in de doos, wel was het even uitvogelen hoe alles in elkaar moest. Maar binnen een paar minuten heb je het in elkaar gezet. 1 nadeel is de hoogte van de ventilator. Maar voor het gebruik in een slaapkamer is het de perfecte hoogte.
15 aug 2024
Dit is onze derde Duux, geruisloos en makkelijk te bedienen. Echt een aanrader. Alleen jammer dat je nu twee apps nodig hebt voor de bediening. De oudere types kunnen niet gekoppeld worden door de nieuwe app en de nieuwe Duux kan niet gekoppeld worden op de oude app. Maar dit is het enige minpuntje.
YL
Yvonne L.
Rotterdam
11 aug 2024

Goede stille ventilator

Goede ventilator Hadden we al langer echt super stil Helaas heeft onze blinde dochter het omver gelopen en de kap open gegaan en er is een schoep afgebroken Nieuwe besteld bij duux online En het werkt weer prima Super fijn dat er onderdelen te verkrijgen zijn dus ***** !!!
11 aug 2024
Prima ventilator is heel stil ben er heel tevreden mee . Alleen als je de app wil gebruiken moet je contact met je provider die zet er een exstra wifi bij met 2 g . Die gebruik je dan om contact te maken met je ventilator. Als dat gelukt is heb je een prachtige ventilator.
17 aug 2024
Gewoon veruit de stilste ventilator. Deze draait ook van boven naar onder als van links naar rechts. Enkel de ventilatie hoek kun je niet regelen en een model hoger was ook welkom. Maar deze blijft de veruit de beste ventilator voor de slaapkamer.
17 aug 2024
Ik word niet snel blij van consumenten electronica, witgoed etc. laat staan van een ventilator. DUUX is echt een uitzondering. Snelle levering, goede verpakking, eenvoudige installatie, super stil en alle functies die je wenst. En ziet prima uit
2 aug 2024
Verzending snel. Product werkt perfect. Enige is dat de afstandbediening en connectie punt daarvan op de ventilator klote zijn. Je moet op de poot van de ventilator richten. Dat is niet echt praktisch als hij bij je bed of achter de bank staat.
24 jul 2024

Fantastisch die Whisper 2!

Fantastisch die Whisper 2. Je hoort niet eens dat hij aan staat. Echt heel blij mee. Ik heb bewust bij Duux besteld ipv een andere marketplace, maar het pakket was helaas niet dezelfde dag verstuurd, waardoor deze vertraging had opgelopen.
9 aug 2024
Goede stille ventilator, snelle aflevering. Minder handig: Nederlandstalige orderbevestiging, maar daarna een Franstalige mailbericht met een link naar dpd.de (Duits dus). Pakket was al afgeleverd voor we het wisten.
19 aug 2024
Hele goede producten, echte aanrader. Alleen jammer dat de bezorging niet de eerste volgende dag plaats vond, als ik eerder had geweten dat ze verzenden via DPD had ik ergens anders besteld
17 aug 2024
Had graag 5 sterren gegeven Maar vind dat deze iets meer lawaai maakt als mijn andere 2 Duux ventilatoren Zijn echt bijna geruisloos Dus zeer verwende klant en een sterretje minder
19 aug 2024

Stil. Doet wat er verwacht wordt....en meer.

Stil. Doet wat er verwacht wordt....en meer. Het ronddraaien in alle richtingen is slim bedacht. Bijvangst: veel minder muggen die (schijnbaar) niet van de luchtstroom houden.

Aanrader: Duux Whisper!

Overzichtelijke webshop, hele mooie ventilatoren. Ik had er al 1, maar nog een Duux Whisper gekocht: heerlijk om koel mee te werken of te slapen als het zo warm is! Aanrader!
PV
Peter v.
Meerle
7 aug 2024
Heel vriendelijk, goed raad snelle levering en gaat zo maar verder, niets op de firma aan te merken, zo komt ge er niet veel meer tegen, bedankt voor alles.