k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

7.682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.358 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

20 okt 2023
Product is niet compleet. Na telefonisch contact. Zegt mevrouw achter de telefoon dat ze er geen verstand van heeft. Mij niet door kan verbinden met iemand die er wel verstand van heeft liever alles via de mail doen... nee ik wil telefonisch geholpen worden.. dan Weet ze niets over de zaak zelf of je zo langs kan komen of niet zodat we samen het probleem konden bekijken... Dan maar zelf aan het product te sleutelen blijkt het gekochte product gewoon Chinese rommel te zijn. Een woord slechte service k parts!!! Bestellen nooit weer hier.

Beoordelingen voor k-parts.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters