k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

7.568 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.529 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

20 okt 2023
Product is niet compleet. Na telefonisch contact. Zegt mevrouw achter de telefoon dat ze er geen verstand van heeft. Mij niet door kan verbinden met iemand die er wel verstand van heeft liever alles via de mail doen... nee ik wil telefonisch geholpen worden.. dan Weet ze niets over de zaak zelf of je zo langs kan komen of niet zodat we samen het probleem konden bekijken... Dan maar zelf aan het product te sleutelen blijkt het gekochte product gewoon Chinese rommel te zijn. Een woord slechte service k parts!!! Bestellen nooit weer hier.

Beoordelingen voor k-parts.nl

30 aug 2024

Fijne en betrouwbare om te bestellen

Ik heb al meerdere keren onderdelen voor me brommer besteld en het is altijd goed en ook goeie kwaliteit. Tip, Ik had een bestelling gedaan en meteen zag ik dat ik een onderdeel blijkbaar niet heb toegevoegd aan me bestelling. Ik heb ze meteen gebeld en werd meteen vriendelijk geholpen. Alleen het slechte nieuws is dat ze dan niet het onderdeel bij me bestelling willen toevoegen en dat ik het dus los moet bestellen en weer verzendkosten moet betalen. Buiten deze kleine teleurstelling heb ik altijd hele positieve ervaringen en blijf ik hier zeker mijn onderdelen bestellen.

gevallen scooter

goeie kwalitiet, heeft een snelle levertijd en maakt mijn scooter heel mooi, laatste gevallen en mijn knie gebroken en hij lag helemaal in stukjes alles erop en eraan was kapot dus moet ik alles weer opnieuw bestellen dus zou die €50 me goed helpen, ik moet nog veel dingen nieuw bestellen alleen heb daar nu geen geld voor want heb alles al uitgegeven aan het reaperen van mijn scooter, de kappen van jullie zijn echt schitterend (candy red) wow wat een kleur is dat, ik krijg er ook telkens complimenten van als ik buiten ben. vriendelijke groet, Nick Smit
Super snelle levering zondags besteld maandags gewoon in huis👌 dat is zeldzaam tegenwoordig. Zocht voor mijn berini met roterende inlaat een 17mm carburateur of groter wat toch een klein formaat heeft gezien de beperkte inbouw ruimte met de 3d printer een spruitstuk geprint uit nylon/carbon en het loopt super dankzei de snelle levering van k-parts
19 aug 2024

Meest betrouwbaar qua leveringstijd

Van de verschillende "scooter onderdelen sites" waar ik voorheen allemaal bestelde, is K-parts tot nu toe de meest betrouwbare gebleken wat betreft leveringstijd. Een brommer of scooter repareren is leuk werk en ik plan het graag wanneer ik tijd heb. Vandaar dat mijn voorkeur naar de betrouwbaarste qua leveringstijd gaat!
FB
Fred B.
Doetinchem
2 sep 2024

Malossi MHR CNC 107mm…

Beschrijving Malossi MHR CNC 107mm Piaggio koppelingshuis is conform de ervaring na de montage.Koppeling geeft in tegenstelling tot het origineel geen merkbare trillingen bij het rijden bij welke snelheid dan ook. Doorslippen van koppeling ook eveneens niet gemerkt. Zeer tevreden met dit onderdeel.
Ik koop hier all maanden men scooter onderdelen ben enorm tevreden mooie kwaliteit voor een degelijk prijsje ook goed contact waneer je een vraag hebt enorm goeie service ik geef het 6 van de 5 sterren enorm goeie winkel ben enorm tevreden koop hier sowieso vaker mijn onderdelen
31 aug 2024
dempers zijn hellemaal top de pasbussen heb je niet heel veel aan. Originele dempers zijn 30 mm breed en de nieuwe zijn 22 mm breed en dat red je niet met de pasbussen. Gelukkig kon ik zelf ringen maken van 4 mm dus deze maar 8x gemaakt en nu is het passend en werkt perfect.
JV
Jerry V.
Sint-Lievens-Houtem
18 aug 2024
Batterijtje besteld voor Kymco quad. Prijs Ok. Niet de goedkoopste; wel correcte deal. Bestelproces gaat bijzonder vlot. Terugkoppeling na bestelling is top. Meteen ingepakt en verzonden. Vlotte levering. En ... de quad start probleemloos. ;-) Thx.

Aanschaf van SHAD SH40 topkoffer

Ik heb een SHAD SH40 topkoffer besteld voor achter op mijn Kymco People S en deze was er echt zeer snel. Netjes verpakt en ook de website was zeer duidelijk. Mijn complimenten. Ik kom zeker nog terug voor eventueel andere onderdelen. Een aanrader.
WD
Wim D.
Beneden Leeuwen
22 aug 2024

Richtingwijzer cpl.vervangen

Richtingwijzer cpl. vervangen maar bij montage bleek toch dat e.e.a.niet goed werkte! opgelost door binnenste gedeelte incl.lampje uit oude over tezetten en probleem was opgelost. (Oude behuizing was afgebroken) en het is weer top!

Helemaal top

De site is super goed en makkelijk te gebruiken. Producten die ik besteld had waren goed geleverd en lekker snel geleverd. Heerlijk om nog laat te kunnen bestellen en dat het nog de volgende dag geleverd kan worden.
31 aug 2024
De service is perfect alleen vindt ik het jammer dat er staat voor 23:00 besteld de volgende dag ik huis nou dat was niet zo dus maar dat zal post nl dan wel zijn verder goede onderdelenga zo door
28 aug 2024
Ik zou het super fijn vinden als de bezorgkosten boven 20 - 25 euro gratis is! Het bezorgkosten wat nu wordt gehanteerd (69 euro) is vrij hoog voor de klanten die een bestelling willen plaatsen

Top bedrijf

Eerste keer dat ik het bestelde volgende dag in huis tweede keer had ik verkeerde besteld heel makkelijk retour en zonder gezeur geld terug gestort gekregen. Heel klant vriendelijk top bedrijf.
18 aug 2024
Snelle levering en als je vragen hebt kan je ze altijd mailen reageren heel snel en zijn zeer klant vriendelijk. Ze hebben een groot assortiment wat fijn is als je verschillende scooters hebt
1 sep 2024
Hallo om 9 uur savonds besteld , volgende dag in huis . Helaas door post en nl 2 dagen vertraagt K parts goed optijd verstuurd de bestelling nu hopen dat morgen word geleverd mvg richard

Bijzonder tevreden met mijn bestelling bij K Parts

Bijzonder tevreden met K Parts. Niet alleen hebben ze een ruim assortiment en voor een nette prijs. Ze verzenden ook erg snel. Besteld op zondagmiddag en geleverd op maandagochtend. Top!
JH
jj h.
Den Helder
28 aug 2024
is prima goede onderdelen gekregen wat er is besteld is ook geleverd,, dan een pluim voor de snelle bezoging zeer tevreden ik zou zeker weer een bestelling doen met vrgr Co
19 aug 2024

Echt een aanrader

Echt super! Standaard van mijn scooter was afgebroken. Meteen 's avonds om 21.30u bij K-Parts een nieuwe besteld, de volgende dag al in huis. Pas perfect!

Bougies voor de scooter

Zoals er bij mij aangegeven stond voor 21.00 uur besteld morgen in huis En dat was ook zo.. dus zeker tevreden over de levering en over het product