rivieramaison.com/nl/- Logo - Beoordelingen

rivieramaison.com/nl/

705 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.407 beoordelingen in totaal

Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen

30 jun 2024
Ik bestelde en betaalde 2 donsovertrekken. Daags nadien kreeg ik melding dat die donsdekens niet geleverd werden. Ik moest wel vervoersonkosten betalen omdat ik nog 2 andere artikels had. Ik had met deze vervoersonkosten rekening gehouden voor de 4 artikelen, maar nu het er maar 2 zijn, vind ik deze te duur en zou ik ook nooit besteld hebben. Ik voel mij bedrogen. Ik had bovendien elders matchende hoeslakens besteld, die ik nu voor niets besteld heb want de door mij bestelde en betaalde goederen worden niet geleverd. Ik bestel nooit meer bij jullie, dit is niet de eerste keer, heb het ook al gehad met bestelde en betaalde champagneglazen
MW
Mimi W.
Leuven

Beoordelingen voor rivieramaison.com/nl/

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters