Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan
Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit
Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn
Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie
Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving
Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen
Ik bestelde en betaalde 2 donsovertrekken. Daags nadien kreeg ik melding dat die donsdekens niet geleverd werden. Ik moest wel vervoersonkosten betalen omdat ik nog 2 andere artikels had. Ik had met deze vervoersonkosten rekening gehouden voor de 4 artikelen, maar nu het er maar 2 zijn, vind ik deze te duur en zou ik ook nooit besteld hebben. Ik voel mij bedrogen. Ik had bovendien elders matchende hoeslakens besteld, die ik nu voor niets besteld heb want de door mij bestelde en betaalde goederen worden niet geleverd. Ik bestel nooit meer bij jullie, dit is niet de eerste keer, heb het ook al gehad met bestelde en betaalde champagneglazen
Wederom duurt het 2 weken voordat je je bestelling binnen krijgt.
Ook moet je daar zelf over bellen. Je krijgt geen update over latere levering ook nul excuses…..
Beoordeling melden
2 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzending van het product moe niet te lang duren. Besteld iets in augustus maar wordt pas mid oktober verstuurd als het goed is.
Ik heb mijn bestelling nog syeeds niet ontvangen ik hoop weldat dit snel gaat gebeuren het duurd best wel lang vind ik.
Beoordeling melden
30 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
een deel van de bestelling nog steeds niet binnen (bubble lamp) slechte/foute order formulieren. Niet vermelden dat iets later komt. Gebeld hierover. Het zou nu 8 dagen later binnen moeten zijn...... geen communicatie, wél betaald.
Jammer deze ervaring. Ik wacht het nog even af, maar of ik weer bestel.......
Beoordeling melden
8 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan van een waterkoker.
Na een week gevraagd waar de waterkoker blijft…
Antwoord….6 weken (ongeveer) levertijd….deze was dus niet op voorraad!
Stond niet vermeld op de web-site!!
Artikel is slecht afgewerkt. Klacht ingediend, helaas geen enkele compensatie. Niet eens begrip voor mijn verhaal. Prijs-kwaliteit verhouding absoluut nov.doende
Beoordeling melden
3 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een item besteld voor een trouwerij 14 juni. Via lijstje.nl
Maar er stond niet dat het niet voorradig was.
Na een week heb ik een mail gestuurd, omdat ik het raar vond dat ik het niet had ontvangen.
Ik kreeg wel netjes een mail terug, was niet op voorraad, verwachtte datum, half juni!
Ik uitgelegd, mail terug gestuurd. Kreeg weer netjes een mail terug, kon mijn geld terug krijgen. Maar het ging mij niet zozeer om het geld…. Gaat om de trouwerij!
te late levering niet alleen nu met Black Friday maar altijd
Ik heb kopjes etc. besteld op 18-11-2023 en heb die nog steeds niet ontvangen. Nu is het te laat omdat het voor een feest was, en dat feest is al voorbij. Dus de levertijd laat ALTIJD te wensen over bij Riv. Maison. Dat hoor ik ook om me heen van andere mensen. En omdat Den Bosch het dichts bij ons was, en er nu niet meer is, kopen mensen en ik ook, steeds andere kadootjes. Niet meer bij Riv. Maison. JAMMER!!!!
Beoordeling melden
26 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Product was ok, klantenservice heel slecht. Er was een kleine fout in de adresgegevens geslopen, daarom contact opgenomen met klantenservice. De medewerker leek niet helemaal bij het gesprek aanwezig, kon iets simpels niet uitvoeren en vond het nodig om dat lachend te vertellen ook. Zou alleen hierdoor niet meer bestellen, hoe goed hun producten ook zijn.
Beoordeling melden
11 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel traag met bestelling afhandelen met klachten.
Traag met klarna te commiuniceren.
Onnodig op de kosten jagen van de klanten, droog niet efficient te werken.
Heel jammer
Beoordeling melden
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Juiste levertijden op de site weergeven. Nu stond er bij een artikel op voorraad, maar kan pas in juli geleverd worden. Op chat berichten wordt niet gereageerd.
Beoordeling melden
27 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet alles van mijn bestelling binnen gehad. En kleine artikelen verpakken in hele grote dozen is echt onzin en milieu vervuiling
Beoordeling melden
26 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ben niet echt te spreken over de service van de club tafel 1300€ wordt hij in elkaar gezet scheurt de versteviging bizar
Beoordeling melden
25 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Had een lampenkap besteld en die is gedeukt afgeleverd omdat het niet goed verpakt was.
Beoordeling melden
10 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 1 week nog niet ontvangen.
Ligt misschien aan post nl.
Beoordeling melden
17 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Levertijd en communicatie wat betreft de levertijd is teleurstellend.
Beoordeling melden
14 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren als de bestelling niet op voorraad is !