sobuy.nl- Logo - Beoordelingen

sobuy.nl

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107 beoordelingen in totaal

5 jun 2024
Top multifunctionele kast! Fijn dat je eraan kunt zitten om te ontbijten. Ben er blij mee! 3 aan / opmerkingen: 1. Als het meubelstuk iets langer en breeder was kan je een magnetron in de kast kunt opbergen. Maar ik ben heel tevreden met de mooie keuken eiland kast. 2. Als het verhoogde bovenstuk eraf kan halen zou je een grote tafel hebben voor 4 mensen. 3. Ik heb de kast op wielen gezet zodat ik de "tafel / kast" makkelijk kan verschuiven. Met deze verandering zou het helemaal passend zijn in mijn mobiele keuken!! Of in mijn tiny house/ tuinhuisje!

10 jun 2024
Bestelling was goed en op tijd, Alleen bij de stoelpoot otbrak een rubberen dop. Graag beter controleren in de toekomst.

Beoordelingen voor sobuy.nl

19 sep 2024

Tevreden!

Snelle levering. Geen verzendkosten. Net schoenen bankje. Let op dat je de afmetingen checkt. Voor lange mensen is iets hoger prettiger, maar voor mij (1.65m) of kleinere mensen is dit perfect.
1 okt 2024
The product is immaculate! No sharp corners that can scratch you. The quality feels excellent. The packaging was very organized. Would definitely buy from here in the future!
19 sep 2024
Product voldoet aan verwachting en goed verpakt aangekomen. Product was makkelijk in elkaar te zetten.
Snelle levering, product was makkelijk in elkaar te zetten, duidelijke handleiding
Great product. Super happy.
4 okt 2024
Ik heb mijn bestelling nog NIET ontvangen?!
9 sep 2024
Hele goede service
16 sep 2024
13 sep 2024
10 sep 2024
26 aug 2024
19 aug 2024
7 aug 2024

Dank aan de mensen op de klachtendienst

Met zorg en menselijkheid wordt de vraag onderzocht. Toen bleek dat de zaken net iets anders in elkaar zaten dan gangbaar en men de vraag negatief beantwoorde, was men in tweede instantie toch bereid om het verzoek te herbekijken en een nieuw voorstel te formuleren waarbij ik de kosten betaalde en het gevraagde toch nagestuurd werd. Ik vind het zeer sterk van zo een groot bedrijf om toch naast het gangbare naar oplossingen te zoeken. Dank aan de mensen die dit mogelijk maken
12 aug 2024
Mooie kast, makkelijk in elkaar te zetten, goede service