Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.594 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.225 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

9 jul 2024

Slechte ervaring

Je inhoud van je webshop up to date houden en je klant informeren dat producten niet meer in voorraad zijn en/of niet leverbaar.
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product uit uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We werken hard aan het verbeteren van onze systemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We zien dat u al in contact staat met een van onze servicemedewerkers en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
24 jul 2024
Nog steeds geen terug storting van ons geld vind ik erg jammer jullie zijn ons pakje kwijt en wij moeten meer betalen
25 jul 2024
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze service. We begrijpen hoe frustrerend het is om te wachten op een terugbetaling, vooral als uw pakket verloren is gegaan. Aangezien het om een onderzoek bij DHL gaat, werd de terugbetaling al in opdracht gegeven. Uiteraard wordt uw verzoek nogmaals onmiddellijk intern besproken. We waarderen uw geduld en streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
21 jul 2024
Geen directe link met Bancontact en nooit een mail gekregen voor betaling de goederen ergens anders moeten bestellen
22 jul 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u problemen had met het bestelproces. Wij nemen aan dat er hier sprake was van een misverstand, aangezien u bij de betaalmethode voor de optie ´vooruitbetaling´ hebt gekozen. Wij hebben u direct na het plaatsen van uw bestelling een bevestigings-e-mail gestuurd, waarin u informatie over de betaling vindt. Helaas hebben we nog geen bericht van u ontvangen. Graag willen wij u verder helpen en het probleem zo snel mogelijk oplossen. Wij hebben u meer informatie over uw bestelling en betaling gestuurd in een persoonlijk bericht. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
2 jul 2024
Twee keer een bestelling gedaan en twee keer op precies dezelfde plek een beschadiging. Lijkt een productiefout.
3 jul 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de bestelling en dat de bestelling beschadigd is aangekomen. Wij hebben u hierover een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
15 jul 2024

De bestelde goederen tijjdig leveren.

De bestelde goederen tijjdig leveren of op z'n minst de klant informeren over wanneer er geleverd zal worden.
1 jul 2024
Ik heb een vraag gesteld al meer dan een week en krijg geen reactie ..... dienst na verkoop is oooooooo
2 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het is jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling en dat u problemen heeft bij de installatie. We hebben u al een bericht gestuurd en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
DK
Dirk P. K.
Koog aan de Zaan
25 jul 2024
De verpakking was beschadigd. Als je wat je koopt als cadeau geeft, is dat niet zo fraai.
26 jul 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat de levering niet goed verlopen is. Wij willen u graag verder helpen en hebben u een persoonlijk bericht gestuurd. Wij zouden het zeer op prijs stellen van u te horen. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Uw Berger Team
8 jul 2024
Product was niet te leveren terwijl het wel in de webshop op voorraad stond.
9 jul 2024
29 jul 2024
op 14-7 besteld en nog steeds niet ontvangen……
30 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend is om te horen dat uw pakket zoek is geraakt bij de transporteur en dat het nog steeds niet is aangekomen. We willen u verzekeren dat we uw zorgen serieus nemen en alles in het werk stellen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben contact opgenomen met de transporteur om een update te krijgen over de status van uw pakket. Helaas hebben we nog geen definitief antwoord ontvangen, maar we blijven hier actief aan werken. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
30 jul 2024
Onderdelen nooit ontvangen
31 jul 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces. Uw bestelling is echter al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Wij hebben reeds persoonlijke berichten gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
NOG NIETS ONTVANGEN!!!!!!
26 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend is om te horen dat uw pakket zoek is geraakt bij de transporteur en dat het nog steeds niet is aangekomen. We willen u verzekeren dat we uw zorgen serieus nemen en alles in het werk stellen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben contact opgenomen met de transporteur om een update te krijgen over de status van uw pakket. Helaas hebben we nog geen definitief antwoord ontvangen, maar we blijven hier actief aan werken. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met nog meer informatie. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
21 jul 2024
22 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces. Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kan DPD uw pakket momenteel niet vinden. Dit is echt vervelend. Wij hebben u al persoonlijke berichten gestuurd met meer gedetailleerde informatie. We horen graag van u of u akkoord gaat met de door ons aangeboden oplossing. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
16 jul 2024
29 jun 2024

Snelle reactie op review en hopelijk snelle oplossing

N.a.v. mijn review waarin ik mijn teleurstelling uitte over het niet ontvangen van de bestelde producten, heb ik een snelle reactie gekregen met een voorstel om in ieder geval 1 van de producten alvast te leveren of de koop te annuleren. Ik heb gekozen voor de eerste optie. Hopelijk is het hierbij geregeld. Vanwege de vriendelijke reactie en de oplossingsgerichtheid, een nieuwe review.
11 jun 2024
Ons product was beschadigd bij het transport. Jullie hebben ons de keus gelaten van een mooie korting of het product terug sturen. Wij hebben de korting aanvaard uit milieuovertuiging. We hebben het product zelf hersteld en het is bijna als nieuw. Daar kunnen we mee leven! Dus hartelijk bedankt!
18 jun 2024
Nadat grill-rooster een halve cm te klein in doorsnede bleek te zijn, retouraanvraag ingediend. Per omgaande bericht dat met het jammer vond maar dat het bedrag direct teruggestort zou worden. Het rooster kon ik houden. Super service en aandacht voor mij als koper! Klasse! Nogmaals bedankt!
26 jun 2024

snelle levering door berger en DHL/ plus phishing mail

snelle levering door berger en DHL Alleen de dag van levering 15-06-2024 kon deze niet geleverd worden omdat er geen douanerechten betaald zijn(3,67€). volg instructies op.(nep mail dus!) Ik heb NIETS gedaan en later op de dag15-06-2024 werd mijn pak bezorgd. Hoe kan dit?
5 jun 2024

communicatie

De communicatie is wat minder dan ik gewend ben. Meestal krijg je mailtjes als het klaar gelegd is, als het naar de bezorger gebracht is..enz. Nu niet.. Wat ik besteld had was toch redelijk snel thuis bezorgd.
2 jun 2024
Een opvouwbare camping kast besteld en zeer tevreden over de kwaliteit en het gemak van het opvouwen. Hoewel niet op voorraad in nederland, toch binnen een week geleverd.
30 jun 2024

Na contact, goed geholpen

In eerste aanleg niet tevreden, maar fout lijkt mij dpd te liggen, opgelost door Berger. Wel lang wachten op deze manier, maar belangrijker is dat het wordt opgelost.