bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

1.294 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.541 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

4 jun 2024

SPECTRAL DNC-N is een TOP product!

De producten worden SUPERSNEL geleverd! De belofte "voor 23u59 besteld, morgen in huis", komen jullie perfect na (ook in België)! Ik gebruik al jaren de SPECTRAL DNC-N lotion. Samen met de dermaroller is het resultaat nog meer verbluffend! Ik heb ook gratis producten kunnen uitproberen en ook deze hebben hun effectiviteit bewezen. Ik kan niet meer zonder! Ik ben heel tevreden over zowel hun service als het beloofde resultaat op mijn haardos. Ik heb meer haar, meer volume en geen enkel negatieve bijwerking (m.b.t SPECTRAL DNC-N)! Er is altijd volumekorting als je meer producten koopt in 1 bestelling! Deze website is echt een aanrader!
6 jun 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met zowel onze producten als onze service. Het is geweldig om te weten dat SPECTRAL DNC-N lotion in combinatie met de dermaroller zo'n goed resultaat voor je heeft opgeleverd. Ook zijn we blij dat de gratis proefproducten hun effectiviteit hebben bewezen. Het is fijn te horen dat je profiteert van onze volumekortingen en dat je onze website aanbeveelt. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
TOP Kwaliteit van producten. Producten dat worden verkoopt door bono zijn van goed/top Kwaliteit. Bono is ongelofelijk snel en organised met hun service en levering van producten. In mijn ogen bono is een top georganiseerd bedrijf dat ze hun beloftes nakomen/waarmaken. Veel bedrijven moeten BONO als voorbeeld nemen. als het om sterren gaat Ze zijn zelfs meer dan 5 ster waard. TOP.
14 jun 2024
Ik vertrouwde je en je voldeed aan mijn verwachtingen. Ik heb voor de eerste keer besteld en meteen voor een groot bedrag, alles wat ik verwachtte arriveerde en zeer snel. Ik wil jullie site vermelden, alles is super duidelijk en jullie hebben een prima assortiment! bedankt voor het uitstekende werk, ik zal je aanbevelen aan al mijn vrienden!
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat je tevreden bent met onze service en assortiment. We waarderen je vertrouwen en zijn verheugd dat alles wat je verwachtte snel en correct is aangekomen. We stellen het enorm op prijs dat je onze site wilt vermelden en ons wilt aanbevelen aan je vrienden. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
3 jun 2024

TMG van Now

Jullie zijn zowat de enige die de TMG van Now nog verkopen. Bestelling geplaatst van 3 potten. Kreeg een gratis cadeautje en ook nog eens een welkom korting. Volgende dag gelijk in huis. Datum van de supplementen waren ook nog in verre toekomst. Hopelijk houden jullie het in het assortiment, dan bestel ik volgende keer weer.
8 jun 2024

Goed, goedkoop en lekker snel bezorgd!

De producten die ik bestelde (l-dopa en zonnebloem lecithine) kon ik nergens anders zo goedkoop vinden. Nog een gratis pillendoosje erbij zodat ik geen excuus meer heb om de boel netjes in het potje te laten stofvangen ;-). 'S avonds besteld, dag erna had ik het al in huis!
20 okt 2023
Jullie zijn heel erg klantvriendelijk. Ik voelde mij meteen thuis. Je kunt merken dat jullie hart voor de zaak hebben. Het gratis cadeautje vind ik ook een goed idee. Dus al met al, jullie hebben er een nieuwe klant bij. Een hele snelle levering. Hartelijke groet Ina.
23 nov 2023

Uitstekende service

Snelle levering, goede prijzen, uitstekende klantenservice. Ik had een vraag n.a.v. mijn bestelling en dit werd prompt en adequaat afgehandeld. Ik ben zéér tevreden met zowel het bestelproces als de klantvriendelijkheid en het meedenken van de klantenservice.

BONO is gewoon TOP!!

Al diverse keren een bestelling gedaan, bij BONO! Kreeg een HANDGESCHREVEN kaartje met de beste wensen voor 2024, met daarbij een mooie korting op de volgende bestelling, HOE LEUK IS DAT!!! Prima bedrijf, snelle levering, mooie website, gewoon TOP!!!
11 jun 2024

Ik raad het aan

Ze hebben een artikel vergeten om op te sturen, maar na paar emailtjes was ik goed geholpen, in afwachting van mij paketje. Verder de producten kwamen snel en goed ingepakt. Alles zo als het hoort, goede prijs kwaliteit. Bedankt Julian.
8 jun 2024

One of best shop to order supplements!

I order regularly for supplements here and they never disappointed me! The shipping is always punctual and fast, the quality of items are amazing. Compared to Iherb, even the prices are more reasonable and cheaper.
HOE LAGER DE PRIJS DES TE BETER VOOR PATIENT . EN OOK MEER VOORDEELVERPAKKING MET MEER CAPS KAN DE PRIJS LAGER . UITBREIDING VAN PRODUCTEN DIE VEEL GEBRUIKT WORDEN IN DE NATUURGENEESKUNDE.
RS
Richard S.
Uithoorn

Prima webshop! Aanrader!

Goede producten tegen een fatsoenlijke prijs. Snel bezorgd en ook heel prettig dat je bij een grote/duurdere bestelling de mogelijkheid hebt om de factuur in drieën te voldoen via Klarna.

Een fantastische service

Ik goochelde een supplement en kwam bij Bono terecht. Een goede prijs , dus ik bestelde met nieuwe klant korting . Tot mijn verbazing werd het de andere ochtend al geleverd .Heel blij mee
18 jun 2024
Bedankt voor je review en de positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de prijs, de nieuwe klant korting, en de snelle levering van je bestelling. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
GA
Gerda A.
Bergen NH
2 jun 2024

Super

Fijne webwinkel De bestelde producten zijn altijd van goede kwaliteit en dat voor een zeer schappelijke prijs. Meestal goedkoper dan elders. De levering is dik in orde. Een aanrader!!!
EW
Edward W.
Haarlem
1 jun 2024
Prima, dat de capsule's bij uw bedrijf ook zijn besteld. Ik ben erg blij. Vroeger had ik altijd besteld bij iHerb in Verenigde Staten, maar het is nu erg duurder vanwege verzendkosten.
29 mei 2024

Snel en Keurige levering, netjes verpakt, producten zoals beschrijving, leuk assortiment en goede prijs-kwaliteitverhouding en service. Bedankt voor goede service en leuke producten.
6 jun 2024
Hallo Farid Pourkhamene, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en keurige levering, de nette verpakking, en de producten die aan de beschrijving voldoen. We waarderen ook je complimenten over ons assortiment, de prijs-kwaliteitverhouding en onze service. Bedankt voor je vertrouwen en we hopen je snel weer als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
Mijn Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk, de ontvangstbevestiging komt direct er achteraan en de bestelling wordt altijd binnen het bezorg termijn geleverd. Geweldig toch!
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat het plaatsen van een bestelling bij ons soepel verloopt en dat u tevreden bent met de snelle ontvangstbevestiging en levering binnen het bezorgtermijn. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
3 jun 2024
Zeer snelle en nette verzending. Wij bestellen melatonine voor onze zoon. Deze is bij Bono gunstiger geprijsd dan bij de apotheek Fijne en gebruiksvriendelijk website.
19 jun 2024

Ontzettend snel geleverd!

Ontzettend snel geleverd (zondagmiddag besteld, maandagmiddag geleverd). Prijzen zijn netjes en het supplement is bij mij bekend en werkt goed (Now foods caprylzuur).
21 jun 2024
Beste, Hartelijk dank voor je vijfsterrenreview! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de prijzen van onze producten. Het is ook fijn om te weten dat het supplement goed werkt voor jou. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
10 jun 2024

Zeer tevreden

Vrijdagavond besteld bij Bono.nl en zaterdag ochtend al in België! De NOW foods NAC is qua prijs/kwaliteit ook zeker dik in orde, doe zo verder Bono.nl!