bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

1.294 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.541 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

17 jun 2024
Ik ben erg blij dat ik ben bij u online winkel teruggekomen!!!!!super snelle reactie en verzending!!!top!!! heel veel succes goede zakken!!!M.v.g.Olga
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle reactie en verzending. We waarderen je vriendelijke woorden en wensen je ook veel succes.
8 jun 2024

Uniek

Prima geregeld allemaal van bestellen tot levering. En... we konden eindelijk her supplement bestellen wat ze vrijwel nergens hebben. Uniek!
MI
Masiha I.
Purmerend
13 jun 2024
Mijn nieuw favoriete site voor mijn vitamientjes etc. Vaak goede prijs kwaliteit verhouding, voldoende keuzes en super snelle verzending!
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat we je nieuwe favoriete site zijn voor je vitaminen en andere producten. We waarderen je complimenten over onze prijs-kwaliteitverhouding, de ruime keuze en de super snelle verzending. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
17 jun 2024
Zeer uitgebreid assortiment. Goede prijzen en heel snel verstuurd. Geen reden om ergens anders te kijken. Groet, Niels van der Velden
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met ons uitgebreide assortiment, onze goede prijzen en de snelle verzending. Het is geweldig om te weten dat je geen reden ziet om ergens anders te kijken. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
JA
Jim A.
Tilburg
PostNL kon adres niet vinden en Bono heeft daarna een vervangend pakket gestuurd en die in goede orde ontvangen. Prima service dus.
17 jun 2024

Goede merken en snelle verzending.

Goede merken, veel info, handige en veilige website, concurrerende prijzen met een snelle verzending. Kortom fijne ervaring.
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze goede merken, uitgebreide informatie, handige en veilige website, concurrerende prijzen en snelle verzending. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
3 jun 2024
It's my first experience with you. I found all what I was looking for. The delivery was also prompt as promised. Thank you.
5 nov 2023
Snelle levering. Prima service. Tekst op de potjes is in het Engels. In principe geen probleem meer voor de meeste mensen.
HR
Henk R.
Vogelwaarde
Ik vind het heel vervelend als je bij elke bestelling die je doet gevraagd wordt naar je ervaring, 1 keer is genoeg !!!!!
6 jun 2024

Overall Tip top 🙌😀

Overzichtelijke website, makkelijk in gebruik. Betalingen op veel verschillende manieren 😀🙌 Snelle verzending. Tip top
Snelle levering Goede prijzen, mooie korting gekregen en een cadeau. 🎁. ‘s avonds besteld en de volgende dag geleverd!
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u dik tevreden bent en dat u goed geïnformeerd bent over uw bestelling. Het is ook fijn om te weten dat u onze klantenservice goed bereikbaar vindt. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
7 jun 2024
Ruim aanbod van hele goede produkten en merken aan scherpe prijzen alsook een zeer snelle levering! Een echte aanrader
Bestelling was eerder geleverd dan verwacht. En dat is altijd fijn. Bezorging gaat altijd goed bij BONO! Erg tevreden.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat het plaatsen van een bestelling bij ons soepel verloopt en dat u tevreden bent met de snelle ontvangstbevestiging en levering binnen het bezorgtermijn. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
2 jun 2024
bono is een correct bedrijf dat professionele Beauty &Health producten verkoopt waar veel mensen gelukkig mee zijn.
14 jun 2024
Duidelijke site met diverse producten. Zou graag ook meer plaats vervangend suiker willen en ook in tablet vorm.
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je review en suggestie. We waarderen je feedback en zullen zeker overwegen om meer plaatsvervangende suikerproducten, inclusief in tabletvorm, aan ons assortiment toe te voegen. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
3 jun 2024

Gratis kadootje

Groot assortiment, snelle levering en zelfs gratis een klein kadootje bij de levering Dankjewel, Bas Goossens
6 jun 2024
Beste Bas Goossens, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons grote assortiment, de snelle levering en het gratis cadeautje bij je bestelling. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
16 jun 2024
alles was uitstekend, zowel afhandeling van de bestelling als de toezending heb ik geen problemen ondervonden
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat alles uitstekend is verlopen, zowel de afhandeling van de bestelling als de toezending. We waarderen je positieve feedback enorm. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
13 jun 2024
Keurige en vlotte service; ruim assortiment en na bestelling zeer vlot ontvangen! Hier ga ik vaker bestellen!
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze keurige en vlotte service, ons ruime assortiment, en de snelle levering na je bestelling. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.
27 okt 2023
Ik kocht Now Dmannose van 170 gram voor een goeie prijs en het kwam de volgende dag . Een fantastische site !
Aan iedereennaan te bevelen! Een voorbeeldige webshop: groot assortiment, goede prijzen, snelle aflevering!
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!