bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

1.294 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.541 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

UO
U O.
Zoetermeer
28 okt 2023
Snelle levering van producten, en reageren snel op email vragen! Meer vraag ik niet👍🏾
6 jun 2024
Super recomendo, é um site confiável, produtos de primeira qualidade e ótimos precos

Prima

Snelle levering, door de grote verpakkingen is de prijs ook lager, goed geleverd.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering, de grote verpakkingen en de scherpe prijzen. Uw feedback is van grote waarde voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
26 nov 2023

Top!

Makkelijk bestellen en volgende dag binnen. Laten bezorgen bij ophaalpunt. Top!
Bestelling was makkelijk, de prijs ok en werd snel geleverd. Dus ik ben tevreden😊
MP
Mike P.
ELST GLD
Zeer tevreden, goed product, scherpe prijs, snelle levering, goede communicatie
11 jun 2024
Veel keuze, correcte prijzen en snelle verzending! En altijd een leuk kadootje
21 jan 2024
Goede service, aantrekkelijke prijs, snelle en correcte levering, goed product.
18 okt 2023
Ging allemaal heel prima en ook heel snel. Dankjulliewel! En heb een fijne dag!
Makkelijk bestellen , word snel geleverd en die prijzen zijn best betaalbaar.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
20 jan 2024

Dik tevreden

Je wordt goed geïnformeerd over je bestelling. Klantenservice goed bereikbaar
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u dik tevreden bent en dat u goed geïnformeerd bent over uw bestelling. Het is ook fijn om te weten dat u onze klantenservice goed bereikbaar vindt. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
28 okt 2023
Correcte afhandeling qua bestellingen eneen betaalbare prijs voor de producten
8 jun 2024
Supersnelle levering. Bovendien kan de levering gebeuren via een afhaalpunt.
7 jan 2024

Tevreden met product en afhandeling

Het bestelde mooi verpakt en sneller geleverd gekregen dan verwacht . Bedankt
19 okt 2023

Snelle bezorging

Wauw! Zondag nacht besteld, maandag middag bezorgd. Ik ben zeker tevreden :)
10 jun 2024
Scherpe prijzen en altijd snel geleverd. Assortiment ook altijd up to date.
Makkelijke en overzichtelijke website. Ook zijn de prijzen aantrekkelijker.
22 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Snel versturen bestelling en meestal wat gratis er bij te kunnen kiezen.
23 nov 2023
Bono levert op de tijd en locatie die is aangegeven en informeert keurig
17 jun 2024
Super snel en keurig geleverd. Breed assortiment tegen goede prijzen.
18 jun 2024
Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze supersnelle en keurige levering, evenals ons brede assortiment tegen goede prijzen. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om je te helpen.