rijstextiles.com/nl- Logo - Beoordelingen

rijstextiles.com/nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.603 beoordelingen in totaal

16 jul 2024
De website is duidelijk en overzichtelijk. Producten worden snel en netjes geleverd. Advies is duidelijk en ook zeker uitgebreid. Fijne webshop, raad het iedereen aan.

4 jun 2024
Geen flexibele service. Na vijf kleuren stoffen hebben aangeschaft, viel er 1 kleur tegen. Deze kleur wilde ik gewoon behouden, maar wilde een andere kleur bijbestellen. Ik dacht als ik de omruiling gedoe achterwege zou houden, dan kan Rijstextiles wel de verzendkosten voor haar rekening nemen voor die ene kleur. Helaas was men hier erg stug in en verschuilt zicht achter de standaard leveringsvoorwaarden. Dus gewoon verzendkosten betalen ongeacht de voorgeschiedenis. Deze negatieve ervaring vond ik heel jammer. vele andere webwinkels komen de klanten meer tegemoet. hier niet helaas.

Beoordelingen voor rijstextiles.com/nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters