easyklima.nl- Logo - Beoordelingen

easyklima.nl

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden358 beoordelingen in totaal

21 aug 2023
Zo'n goed bedacht concept. Checken en vullen werkt zeer gemakkelijk. Volg wel exact de gebruiksaanwijzing: ik zag op Youtube een paar amateurs 'zogenaamd professioneel' met EasyKlima aan de slag. Die hadden de bus niet op z'n kop boven het vullingsventiel hangen ... Resultaat in mijn Ford Fusion 1.4: airco-luchttemperatuur ging van 10 graden Celsius (druk stond toen nèt in het groen) naar -3 graden Celsius (druk op driekwart in het groen). Buitentemperatuur was 25 graden Celsius. En dat alles binnen 7 minuten.

25 aug 2023
Een betere instructie omdat de barcode stuur je naar een bedrijf en de video online praat alleen over bijvullen maar niet over de seal .en hoe moet je de seal vullen enzo.

Beoordelingen voor easyklima.nl

6 jul 2023