easyklima.nl- Logo - Beoordelingen

easyklima.nl

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden442 beoordelingen in totaal

6 aug 2024
Op zondag bestelling geplaatst, deze had ik woensdag al binnen. Levering is super snel. Helaas was de levering niet compleet, contact opgenomen met de klantenservice. Zij geven snel een reactie op je bericht. Hebben mij een nette oplossing geboden. En snel een nalevering gestuurd. Vandaag de complete set binnen voor 2 auto’s. Het is nog nu makkelijker dan je banden oppompen, iedereen kan nu zijn airco vullen. Beide auto’s heb ik gevuld en blazen weer ijskoude lucht. Als het nodig is bestel ik hier nogmaals mijn airco vulling. Top producten, levering en service!

6 aug 2024
alle 2 bestellingen passen niet op de vul nipels van de de auto hp/lp van mijn opel mokka uit 2015 dus 90 euro lichter en het doet het niet

Beoordelingen voor easyklima.nl

27 jul 2024
Vorige week besteld vandaag airco gevuld en is weer ijskoud, super blijmee

gemakkelijk te gebruiken…

het setje is gemakkelijk te gebruiken en mijn airco werkt weer.
5 sep 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat onze producten u tevreden hebben gesteld.❄️😊
Vlot geleverd Duidelijke beschrijving Werkt goed
28 jul 2024
Makkelijk te gebruiken , snel werkt prima
PD
Peter D.
Beverwijk
26 jul 2024

Makkelijk zelf te doen.

T werkt, goed spul, scheelt een hoop geld.
25 jul 2024
Werkt prima en gemakkelijk te doen.
Snel geleverd
Werkt goed
18 jul 2024
Prima
21 jul 2024
1 okt 2023
Levertijd naar België 5 dagen. Verpakking was beschadigd, maar inhoud niet. Heel content over de materialen en werking. Lekstop gevuld en afwachten. Ook andere lekstop bij mijn Mercedes S320 bij.2007 gevuld. Daarna nog een extra vulling. Totaal dus 750 gram. Druk stond tussen 35 en 40 psi. Nu ook afwachten of het dicht blijft. Lekte aan de condensor. Half jaar geleden gevuld en nu was die leeg. Kortom: tevreden.
5 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback :) Onze excuses voor de vertraagde levering.
Airco opnieuw gevuld met gas. Werkt prima. Wel moet de kraan ver open gedraaid worden om het gas uit de bus te krijgen. Ook rustig afwachten tussendoor met bijvullen omdat de druk wisselt terwijl de airco in werking is. Bijvoorbeeld tussen 30 en 45 mbar. Dus goed kijken tot hoe hoog de druk max oploopt . Eenmaal gevuld blijft deze vrij constant. Koelt nu weer prima.
Antwoord van easyklima.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop.
3 mei 2024
snel geleverd, airco werd weer koud maar de druk bleef laag na lekstop busje voor ook metaal.daarna nog normale vulling bij gedaan dat de druk goed was . daarna helaas geen koude airco meer en bleek dat nu me pomp druk opbouwd in het systeem. dus zit er iets verstopt denk ik . dus invanplaats een lek heb ik nu te hoge druk helaas. verder is het makkelijk bij te vullen.
4 okt 2023
Bestellen werkt erg makkelijk. Verzending erg snel met prims tracking. In tweede order verkeerde artikel ontvangen. Snel geregeld en binnen dag juiste artikel verzonden
5 okt 2023
Bedankt voor uw feedback.
14 mei 2024
Werkt goed en het is makkelijk mijn airco is weer net een koelkast in de auto top snelle verzending en goed verpakt blijf zo doorgaan niks op aan te merken.