easyklima.nl- Logo - Beoordelingen

easyklima.nl

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden358 beoordelingen in totaal

21 aug 2023
Zo'n goed bedacht concept. Checken en vullen werkt zeer gemakkelijk. Volg wel exact de gebruiksaanwijzing: ik zag op Youtube een paar amateurs 'zogenaamd professioneel' met EasyKlima aan de slag. Die hadden de bus niet op z'n kop boven het vullingsventiel hangen ... Resultaat in mijn Ford Fusion 1.4: airco-luchttemperatuur ging van 10 graden Celsius (druk stond toen nèt in het groen) naar -3 graden Celsius (druk op driekwart in het groen). Buitentemperatuur was 25 graden Celsius. En dat alles binnen 7 minuten.

26 jun 2023
Er is iets mis gegaan met mijn bestelling. Ik heb betaald en niet alle artikelen gekregen. Er kan altijd iets fout gaan maar als contact probeert te leggen krijg geen antwoord op je vraag.

Beoordelingen voor easyklima.nl

1 aug 2023

Snel je airco aanvullen

Snelle verzending, duidelijke handleiding en goed product. Iets minder goed vertaalde website, maar dat is niet van invloed op het bestelde product

Prima site 👍🏼

Had het gelukkig binnen 2 dagen. Aan de reviews te zien had ik wel twijfels maar het kwam snel binnen. Mijn auto is eindelijk weer lekker cool!
21 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs. We zijn blij dat u tevreden was met onze service.
28 aug 2023
Werkt perfect, even goed kijken wat de lage drukaansluiting is makkelijk zelf te doen en meteen heel veel koeler. Echt super.
17 nov 2023
Goede product uitleg over de mail. Er werd echt de tijd genomen om goed uit te leggen hoe ik het product moest gebruiken
17 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. :)
6 jul 2023
Werkt zoals beschreven, makkelujk zelf te doen ook de lekkages stoppen met de lekstop. Ik zeg goed spul die easyklima
Blij dat jullie eindelijk het koudemiddel zonder manometer verkopen. Die heb je immers niet steeds opnieuw nodig.
Antwoord van easyklima.nl
Het koelmiddel zelf heeft altijd in ons assortiment gezeten :)
4 aug 2023
Bestelling snel verzonden maar postbezorger DPD heeft het te laat geleverd en ook op de verkeerde adres bezorgd.
NT
Nathan t.
Groesbeek
30 jun 2023
Goede en duidelijek beschrijving, prima prijzen en zeer snelle verzending zelfs helemaal uit Warschau Polen
21 aug 2023
Goede uitleg hoe en wat echter of je nog koelmiddel moet bijvullen na stop leak is mij nog niet duidelijk
16 aug 2023
snelle levering, heel goed verpakt, uitgebreide gebruiksaanwijzing. Kind kan de was doen. Prima product!
13 sep 2023
Alles verliep soepel, besteld, betaald, verstuurd, ontvangen, airco bijgevuld:-) Fijn! Dankjewel!
AR
Ale R.
Drachten
30 jul 2023

Fantastisch product!

Snel geleverd goed verpakt, en de airco binnen een paar min. weer steenkoud! Fantastisch product!
21 nov 2023
20 jul 2023
Makkelijk besteld en vlug geleverd. Easy handleiding en instructie film airco gevuld werkt weer.
3 feb 2024
Ik vindt u dat u exact hebt geleverd zoals overeengekomen. Ook de gebruiksaanwijzing zijn goed.
Antwoord van easyklima.nl
Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Vriendelijke groeten ❄️
AM
30 jul 2023
Netjes op tijd geleverd Alleen werkte het bij mijn Auto niet vanwege een te grote lekkage
3 sep 2023
Eenvoudig in gebruik, duidelijke handleiding in het Nederlands en het werkt ook echt.
Bedankt voor je feedback :)
Werkt perfect. Heel makkelijk zelf uit te voeren. En super snel geleverd. Ik zeg top
15 sep 2023
Snelle levering en goede producten. Het is super makkelijk je eigen airco bijvullen!
13 jul 2023
netjes verpakt, snel verzonden en duidelijke uitleg, goede kwaliteit slang en meter!
28 aug 2023
Correcte verzending en afhandeling. Produkt professioneel verpakt en produkt goed.