easyklima.nl- Logo - Beoordelingen

easyklima.nl

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden442 beoordelingen in totaal

6 aug 2024
Op zondag bestelling geplaatst, deze had ik woensdag al binnen. Levering is super snel. Helaas was de levering niet compleet, contact opgenomen met de klantenservice. Zij geven snel een reactie op je bericht. Hebben mij een nette oplossing geboden. En snel een nalevering gestuurd. Vandaag de complete set binnen voor 2 auto’s. Het is nog nu makkelijker dan je banden oppompen, iedereen kan nu zijn airco vullen. Beide auto’s heb ik gevuld en blazen weer ijskoude lucht. Als het nodig is bestel ik hier nogmaals mijn airco vulling. Top producten, levering en service!

6 aug 2024
alle 2 bestellingen passen niet op de vul nipels van de de auto hp/lp van mijn opel mokka uit 2015 dus 90 euro lichter en het doet het niet

Beoordelingen voor easyklima.nl

goed product snelle levering
4 sep 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat onze producten u tevreden hebben gesteld. 😊❄️
9 aug 2024
29 jul 2024
28 jul 2024
Werkt goed
5 sep 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat onze producten u tevreden hebben gesteld.❄️😊
28 jul 2024
5 sep 2024
21 jul 2024
Blij dat jullie eindelijk het koudemiddel zonder manometer verkopen. Die heb je immers niet steeds opnieuw nodig.
Antwoord van easyklima.nl
Het koelmiddel zelf heeft altijd in ons assortiment gezeten :)
21 apr 2024
Ik ben nu met easycklima instaat de airco system van mn 40 Jaar oude GMC suburban te onderhouden👌👍
18 mei 2024
Snelle verzending, snoep zou ik niet meer meesturen. Mensen eten dat toch niet op.
21 okt 2023
Is het niet beter om in iedere vulling een heel klein beetje olie toe te voegen?
24 okt 2023
Er zit geen olie in onze koelmiddelen. We hebben een apart olieproduct samen met het koudemiddel.
11 mei 2024
Leveren gewoon wat ze zeggen. Wel jammer dat spullen uit ander land kwam
11 mei 2024
Zeer gemakkelijk om de airco bij te vullen.
4 mei 2024
Zeer goede kwaliteit .en service perfect
Bezorgd zoals afgesproken
12 mei 2024
snelle levering
Antwoord van easyklima.nl
Bedankt voor de 4 sterren, we hopen de volgende keer 5 sterren te krijgen.
3 okt 2023
Mooi spul
5 okt 2023
Bedankt voor je feedback, we hopen de volgende keer 5 sterren te krijgen :)
10 mei 2024