NR1 Motor- Logo - Beoordelingen

NR1 Motor

5.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.577 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 Motor

7 sep 2024
Het heeft me 47 euro gekost om zending terug te sturen omdat ik geen retourticket van jullie heb gekregen!! Door mispresentation het verkeerde pakket ontvangen. Niet mijn fout maar fout van jullie! Laag tegen de grond

Slechte service, geen gehoor!

Artikelen bezorgen die besteld zijn en als iets niet in orde is wel reageren op mijn emails. Nu zit ik met 3 verschillende producten ipv 1 en jullie reageren niet meer op mijn emails.
6 sep 2024
Geen foto´s van verschillende modellen op de site zetten onder dezelfde bestelnr. Waar je toch maar 1 model van kan bestellen en je nie eens weet welk.
2 x de verkeerde spanningsregelaar daardoor motor 2 x kapot had graag zowel de sp regelaar als de rekening van motor toegekend gekregen maar helaas!
26 aug 2024
Gebeld voor een passende uitlaat echter een totaal verkeerde gekregen
Geen antwoord gekregen op mijn vragen!
Heb het product nog niet binnen
26 aug 2024
28 aug 2024
goedemorgen terence, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
13 aug 2024
Alleen dit keer een ster, altijd goede service van jullie, dit keer steeds de verkeerde olie opgestuurd, en nog steeds niet de juiste olie
22 aug 2024
goedemorgen marco , wat vervelend om te horen dat je deze keer een minder goede ervaring hebt gehad met onze service , we gaan zeker even met je mee kijken naar dit probleem om hett voor je op te lossen . met vriendelijke groet , Nr1Motor
20 aug 2024

Hiflo Filtro Luchtfilter

De filter die ik heb gekregen voor Burgman AN650 2014 past niet , is net iets te groot.Dus schrap die maar voor een Burgman 650
22 aug 2024
goedemorgen dirk , wat vervelend om te horen dat het prodcut niet past op je motor , we gaan even met u contact opnemen voor een passende oplossing om te zorgen dat u teverden bent met uw bestelling . met vriendelijke groet , Nr1Motor
22 jul 2024
Ik heb ze een e-mail gestuurd ivm een beschadigd aangekomen artikel… niet eens een antwoord..,
28 jul 2024
Beter personeel zetten dat dieper in gesprek wilt gaan ivm onderdelen die je nodig hebt!
2 aug 2024
goedemorgen steven , excuses voor het ongemak , we vinden het ontzettend vervelend om te hren dat je een slecte ervaring hebt gehad met onze klantenservice we gaan ons team hier op aanspreken en zorgen voor een betere klantenservice in de toekomst . met vriendelijke groet , Nr1Motor
nog niks ontvangen
16 aug 2024
22 aug 2024
goedemorgen jelle, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
9 aug 2024
22 aug 2024
goedemorgen christopher, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
7 aug 2024
goedemorgen bas, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
7 aug 2024
goedemorgen M. de Vries, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
4 aug 2024
5 aug 2024
goedemorgen richard, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
29 jul 2024
2 aug 2024
goedemorgen jouke, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
22 jul 2024
2 aug 2024
goedemorgen marc, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor