loftdeur.nl- Logo - Beoordelingen

loftdeur.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Alle bestellingen die ik tot nu toe bij loftdeur heb gedaan zijn netjes en snel geleverd. Je krijgt duidelijke updates over de verzending van je bestelling. De producten zijn mooi en van goede kwaliteit. De service is uitstekend. Is er iets niet goed dan wordt dezelfde (werk)dag een nieuwe bestelling geregeld en krijg je een retourticket voor het defecte product

11 okt 2023
Bij de plafondkap zwart voor 4 aansluitingen en die van 3 aansluitingen van de vorige keer missen we de schroefjes/ om de snoeren vast te zetten in de kappen. De uitsparingen met schroefdraad in de kappen zitten er wel maar de bijbehorende schroefjes/inbusboutjes zijn niet bijgeleverd. Ik kan ze ook nergens verkrijgen. Graag zouden we die nog verkrijgen.

Beoordelingen voor loftdeur.nl

PV
Pieter v.
Dordrecht
11 jul 2024
Goed assortiment en prijstechnisch zeer concurrerend. Correct en snelle levering met omruilservice.
11 jul 2024
HK
hanno k.
drachten
7 jul 2024
Snelle levering binnen 24 uur. Goede prijs voor een deurkruk!
27 jul 2024
2 aug 2024
3 jul 2024
1 jul 2024
30 jun 2024
15 jun 2024
Duidelijke webwinkel Snel en goed advies Misschien na de bestelling op de web winkel een persoonlijke check als alles wat ingevuld is ook daadwerkelijk de bedoeling was. Gaat tenslotte om serieuze bedragen.
17 jun 2024
Snelle levering, keurig verpakt en alles voldoet aan de verwachting. Prima zaak.
1 jun 2024
Super snel geleverd, goede kwaliteit en heel vriendelijk.
20 jun 2024
Product goed en sneller levering
HV
Herman V.
Mijdrecht
6 jun 2024
Prima spul en correcte levering
26 jun 2024
1 jun 2024
12 jun 2024
Ik heb bij de aankoop de vraag gesteld of de deuren later geleverd kunnen worden maar daar is nog geen aandacht voor geweest. Voor de rest was het prima in orde.
28 jun 2024
Hallo, de opmerking in uw bestelling is doorgekomen, dus wij zullen ervoor zorgen dat de deur later wordt geleverd zoals u wenst. Met vriendelijke groet, team Loftdeur.
29 mei 2024

Misleidende leveringstijd.

Op de site stond dat de deur in mei geleverd zou worden en dat blijkt nu op z’n vroegst oktober te worden. Mijn ervaring is dus tot nu toe niet goed.
7 jun 2024
Beste klant, dan heeft u hoogstwaarschijnlijk verkeerd gekeken. De levertijden staan aangegeven op https://www.loftdeur.nl/levertijden-deuren. Bij maatwerk deuren staat specifiek vermeld: Op dit moment geldt voor alle maatwerk deuren een gemiddelde levertijd van 6 maanden. Met vriendelijke groet, team Loftdeur.

Je krijgt wat ze beloven

17 mei 2024
13 jan 2024

Ze zijn een aanrader!

In het verleden al eens een rail bij hun besteld. Levering was snel en de rail was schitterend van kwaliteit. Daarbij is de prijs ook nog eens zeer goed dus nu ook weer bij hun een rail besteld. Tot mijn verbazing is de rail nu 1/4de langer ( dan 3 jaar geleden) maar de prijs niet 1/4de duurder. Alles bij elkaar opgeteld zijn ze zeker een aanrader!