loftdeur.nl- Logo - Beoordelingen

loftdeur.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Alle bestellingen die ik tot nu toe bij loftdeur heb gedaan zijn netjes en snel geleverd. Je krijgt duidelijke updates over de verzending van je bestelling. De producten zijn mooi en van goede kwaliteit. De service is uitstekend. Is er iets niet goed dan wordt dezelfde (werk)dag een nieuwe bestelling geregeld en krijg je een retourticket voor het defecte product

11 okt 2023
Bij de plafondkap zwart voor 4 aansluitingen en die van 3 aansluitingen van de vorige keer missen we de schroefjes/ om de snoeren vast te zetten in de kappen. De uitsparingen met schroefdraad in de kappen zitten er wel maar de bijbehorende schroefjes/inbusboutjes zijn niet bijgeleverd. Ik kan ze ook nergens verkrijgen. Graag zouden we die nog verkrijgen.

Beoordelingen voor loftdeur.nl

7 apr 2024
7 jan 2024
1 nov 2023
25 okt 2023
24 okt 2023
27 sep 2023
17 okt 2023
Bedankt voor de mooie review!
11 okt 2023
17 okt 2023
Dan kunt u het beste even een email sturen naar onze klantenservice. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Loftdeur.
We zochten een mooie deur voor onze woonkamer. Die zag ik bij Loft. Maar we hebben geen standaard maten. Na contact en betaling voor de deur op te laten meten werd ie (logisch) duurder. Maar liefst dik 1000 euro met een levering van ruim 8 maanden minstens. Bestelling afgezegd. Er een gekocht met een snellere levering, goed advies.
Antwoord van loftdeur.nl
Maatwerk deuren hebben een levertijd van 5 á 6 maanden, hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. Echter wel jammer dat u een beoordeling geeft over een product dat u niet heeft afgenomen via ons. Met vriendelijke groet, team Loftdeur.
15 okt 2023

Planken met plankdragers totaal verschillend dan beschrijving

Afbeeldingen van juiste kleur van plank, onbeschadigde producten leveren en retourbeleid aanpassen
17 okt 2023
Hout is een natuurproduct en kan qua kleur altijd afwijken van de foto's. Als een product beschadigd is dan krijgt u van ons een retourlabel waarmee u gratis kunt retourneren. Mocht dat in uw geval niet zijn gebeurd, gelieve dan ons even een email te sturen, dan gaan wij dit alsnog in orde maken. Met vriendelijke groet, Loftdeur.
Helaas heb ik de beschadigde items ontvangen.
Antwoord van loftdeur.nl
Dat is vervelend uiteraard. Zo te zien heeft u de items ook geretourneerd en het aankoopbedrag terug ontvangen.
Gelogen over leverdatum met 2 maand
Antwoord van loftdeur.nl
Hallo Davy, dat is uitermate vervelend dat u verkeerd bent geïnformeerd. De verkoper had moeten weten dat de levertijden voor maatwerk deuren 6 maanden bedraagt, dat is al jaren zo en hier hebben wij ook geen invloed op. Excuses voor het ongemak. Mvg, team Loftdeur.