loftdeur.nl- Logo - Beoordelingen

loftdeur.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden229 beoordelingen in totaal

Alle bestellingen die ik tot nu toe bij loftdeur heb gedaan zijn netjes en snel geleverd. Je krijgt duidelijke updates over de verzending van je bestelling. De producten zijn mooi en van goede kwaliteit. De service is uitstekend. Is er iets niet goed dan wordt dezelfde (werk)dag een nieuwe bestelling geregeld en krijg je een retourticket voor het defecte product

11 okt 2023
Bij de plafondkap zwart voor 4 aansluitingen en die van 3 aansluitingen van de vorige keer missen we de schroefjes/ om de snoeren vast te zetten in de kappen. De uitsparingen met schroefdraad in de kappen zitten er wel maar de bijbehorende schroefjes/inbusboutjes zijn niet bijgeleverd. Ik kan ze ook nergens verkrijgen. Graag zouden we die nog verkrijgen.

Beoordelingen voor loftdeur.nl

11 sep 2024
1 jul 2024
10 jul 2024

Bellen voor bezorging

Prima geholpen in de showroom, ook een snelle levering, de deur ziet er ook super uit! Wel was er gevraagd betreft de levering een half uur van te voren te bellen ivm aanwezigheid, helaas is dit niet gebeurt.
Antwoord van loftdeur.nl
Bedankt voor de mooie review! De chauffeur had u inderdaad van tevoren iets moeten laten weten, zo hebben wij dat afgesproken. Excuses voor het ongemak.
8 nov 2023

Snelle levering, betere leveringsinformatie

Snelle levering. Helaas nam de chauffeur toch niet vooraf contact op, dat leidde tot bijeenrapen van handjes die toevallig aanwezig waren om de deur ergens te kunnen plaatsen.
Antwoord van loftdeur.nl
Oh, dat is vervelend, dat had de chauffeur wel moeten doen. Weet u zo of de deur is geleverd door onze eigen chauffeur, of via een externe transporteur? Met vriendelijke groet, team Loftdeur.
24 mei 2024
De klinken zijn nog niet gemonteerd! Pas dan kan een echte beoordeling plaatsvinden! De bestelling en bezorging was super!
7 jun 2024
Bedankt voor de mooie recensie. We gaan er vanuit dat het plaatsen van de klinken geen problemen oplevert. Mocht dit wel het geval zijn dan horen we dat graag van u. Met vriendelijke groet, team Loftdeur.
16 okt 2023
Snelle levering. Goed verpakt en onbeschadigd geleverd.
17 okt 2023
15 okt 2023