VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

1.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.001 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Simpel om te bestellen, binnen een dag verstuurd. Wat ik zou veranderen is de code die per e-mail wordt gestuurd. Die hadden de mensen voor wie ik de kaart had besteld (misschien nog) niet gekregen toen ze de kaart al ontvangen hadden. Hierdoor was er iets meer werk voor mij: hen vragen of ze een code hadden gekregen, nee dus, e-mail naar Klantenservice, e-mail terug, nogmaals gecheckt, en toen hadden ze de mails met codes inderdaad ontvangen. Prima, en snel opgelost door klantenservice, maar dus niet helemaal vlekkeloos.

26 mei 2024
Bij het laten verzenden van de bonnen wordt de kaart voor de veiligheid niet geactiveerd verzonden. Prima natuurlijk. Echter om te kunnen activeren heb je het kaartnummer nodig en die is voor de gever nergens te vinden... Dus moet je de ontvanger vragen om het kaartnummer door te geven. En dan is het puzzelen welke kaart bij welke bestelling hoort. Want aan wie wat is verzonden staat dan weer niet op de factuur... Gelukkig wel op de verzendbevestiging. Al met al een zoekplaatje dus. Maar... de ontvangers waren er blij mee. En ik was positief verrast dat je er veel meer mee kunt dat besteden bij Blokker, Hema etc. wat mijn beeld was van de VVV bon...

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

Antwoord van VVV cadeaukaarten
11 sep 2024
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je de VVV Cadeaukaarten als een prima concept beschouwt. We wensen je veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Team VVV Cadeaukaarten.
8 sep 2024
8 sep 2024