VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

1.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.001 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Simpel om te bestellen, binnen een dag verstuurd. Wat ik zou veranderen is de code die per e-mail wordt gestuurd. Die hadden de mensen voor wie ik de kaart had besteld (misschien nog) niet gekregen toen ze de kaart al ontvangen hadden. Hierdoor was er iets meer werk voor mij: hen vragen of ze een code hadden gekregen, nee dus, e-mail naar Klantenservice, e-mail terug, nogmaals gecheckt, en toen hadden ze de mails met codes inderdaad ontvangen. Prima, en snel opgelost door klantenservice, maar dus niet helemaal vlekkeloos.

26 mei 2024
Bij het laten verzenden van de bonnen wordt de kaart voor de veiligheid niet geactiveerd verzonden. Prima natuurlijk. Echter om te kunnen activeren heb je het kaartnummer nodig en die is voor de gever nergens te vinden... Dus moet je de ontvanger vragen om het kaartnummer door te geven. En dan is het puzzelen welke kaart bij welke bestelling hoort. Want aan wie wat is verzonden staat dan weer niet op de factuur... Gelukkig wel op de verzendbevestiging. Al met al een zoekplaatje dus. Maar... de ontvangers waren er blij mee. En ik was positief verrast dat je er veel meer mee kunt dat besteden bij Blokker, Hema etc. wat mijn beeld was van de VVV bon...

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

14 sep 2024

Slechte afhandeling bij problemen.

Dat er iets misgaat met jevbestelling kan gebeuren. Dat is jammer maar niet onoverkomelijk. At je twee tot drie WEKEN moet wachten opje terugbetaling vind ik echt schandalig. Het is allemaal geautomatiseerd en kan veel sneller. Superslechte service en probleemoplossing voor een situatie waar de klant niets aan kan doen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je lang hebt moeten wachten. Wij doen er alles aan om alles zo snel mogelijk te regelen, alleen is dit helaas niet altijd mogelijk. Vriendelijke groet, team VVV cadeau kaarten.
31 aug 2024

Slecht

Als geadresseerde moet je nu kiezen tussen de heer en mevrouw. Genderneutraal? Familie? Degene aan wie ik het kado stuurde ontving de pakbon erbij. Slordig! De site om het te bestellen kan dus veel beter. Ik ga niet nogmaals hier iets bestellen.
2 sep 2024
Hi Gerda, Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. In ons huidige systeem is dit inderdaad nog niet mogelijk, maar we werken er aan om dit aan te passen wanneer wij ons platform vernieuwen. Bedankt voor de feedback! Vriendelijke groet, Team VVV Cadeau Kaarten.
LH
Linda H.
Schaijk
3 sep 2024

Niet bestellen als je cadeau paar dagen later nodig hebt

Gelukkig was ik ruim optijd met het bestellen vd vvv cadeaukaart. Want de bestelling heeft een week erover gedaan. Helaas werd m'n mail niet beantwoord. Verder vind ik een vvv cadeaukaart een leuk cadeau die op vele manieren te gebruiken is!
4 sep 2024
Vervelend dat jouw mail niet beantwoord is, dit is wellicht in de drukte over het hoofd gezien, excuses hiervoor. Wel erg fijn dat de kaart gewoon nog op tijd is aangekomen en tof om te horen dat je de VVV kaart een leuk cadeau vindt! Vriendelijke groet, Team VVV cadeau kaarten.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review, wij zouden het erg waarderen om te horen wat er toe heeft geleden om 2 sterren te geven, zodat wij dit kunnen gebruiken om te verbeteren. Vriendelijke groet, Team VVV cadeau kaarten.
20 aug 2024

QR Code of Streepjescode

Mijn verwachting was, dat ik met een e-voucher ook in fysieke winkels kon betalen. Helaas ontving ik cadeaucode en pincode (in cijfers). Kon nergens een bijlage terug vinden, zodat ik deze cadeaubon ook met een QR of streepjescode zou kunnen downloaden, zoals dat wel het geval is met een fysieke VVV bon
22 aug 2024
Beste Ferry, bedankt voor deze review. Helaas kun je de online code inderdaad niet als een QR code downloaden. Als je het liefst je kaart in een fysieke winkel wilt besteden, dan raden we aan om de gewone VVV Cadeaukaart te kopen in plaats van de Online VVV Cadeaucode. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
3 aug 2024
Er was een helen hoek af van de envelop af
6 aug 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te zien dat je jouw envelop in deze status hebt ontvangen. We hopen dat er niks is gebeurd met je VVV Cadeaukaart(en). Als dit wel het geval is, neem dan gerust contact met ons op. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
15 jul 2024
Het erin zetten van een foto en tekst ging 10 x moeilijker dan bij kaartje 2go bijvoorbeeld. Van te voren was me ook niet echt duidelijk hoeveel de meerprijs was…
15 jul 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je Eigen Ontwerp cadeaukaart ontwerpen minder makkelijk was dan gehoopt. We doen ons best om onze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. We hopen dat we dit in de toekomst gemakkelijker kunnen maken. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
2 jul 2024
Dat het Max bedrag maar 50 euro is om in te wisselen.
3 jul 2024
Bedankt voor deze review. Het klopt inderdaad dat je niet meer dan €50 per keer kan omwisselen. Dit is vanwege Europese wetgeving. We hopen dat het alsnog is gelukt. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
1 jul 2024
28 jun 2024

Betaalopties

Zorg dat er voor zakelijke bestellingen (nu eindelijk eens) meer betaalopties komen (creditcard en achteraf betalen). Wij zijn een grote organisatie en daarom worden iDeal betalingen niet toegestaan. Met vooruit betalen op factuur zijn de kaarten vaak te laat binnen. Beide geen optie dus.
1 jul 2024
Bedankt voor deze review. Als je met meer betaalopties wilt kunnen betalen voor VVV bestellingen, dan raad ik je aan contact op te nemen met onze sales afdeling: Sales@VVVcadeaukaarten.nl. Zij kunnen je hierbij goed verder helpen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
4 jun 2024
Kreeg een blanco kaart / pas, zonder afbeelding alleen met tekst. Ik heb daar 5 euro extra voor betaald... Ik ben niet tegemoet gekomen ondanks dat ik fotos van t geleverde had gemaakt
5 jun 2024
Bedankt voor deze review. Wat jammer dat je bestelling er niet uitkwam zoals je had gehoopt. We hopen dat dit in de toekomst niet nog eens gebeurd. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
11 jun 2024
Ik kreeg een kadobon van €75 en die kon ik niet verzilveren voor €75 Ik moest 2 kadobonnen kopen dus betaal ook verzendkosten waardoor ik niet het volledige bedrag kan spenderen
17 jun 2024
Bedankt voor deze review. Wat jammer dat je jouw cadeaubon niet kon spenderen zoals je had gehoopt. Als je in de toekomst hier vragen over hebt, stuur ons dan gerust een bericht op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl
21 jun 2024
Belachelijk dat je voor een vvv-kaart in de hand geld moet betalen.
24 jun 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
23 jun 2024
21 jun 2024
6 okt 2023

Toevoeging huisnummer ontbreekt

Bij het invullen van het adres wordt de toevoeging van het huisnummer niet meegenomen waardoor mijn kaart niet is aangekomen tot op heden.Wij zitten naast het ziekenhuis en andere zorgerleners waarbij de toevoeging van het huisnummer cruciaal is. En het kon ook niet aangepast worden nadat ik de bestelling geplaatst had, want ik stuurde direct een e-mail. Slecht!!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Beste klant, wat vervelend dat je bestelling niet op het juiste adres is geleverd. Het is wel mogelijk om huisnummer toevoegingen te doen via onze website. Nadat je een huisnummer hebt ingevuld komt er automatisch een nieuwe regel voor toevoegingen. Graag horen we het als je hiermee problemen mee bevindt.

laat aangekomen, zonder bestelde envelop

De kaart kwam een paar dagen later dan aangegeven op de website. Ik maakte me ongerust want er stond een aardig bedrag op en hij was zonder track&trace verzonden. Ik had er een gouden envelop bij besteld, die kwam niet aan. Heb er meermalen over gebeld maar de verantwoordelijke afdeling/persoon was niet bereikbaar. Ik heb er nog steeds niets op terug gehoord
14 apr 2024

Meer duidelijkheid

We verkeerden in onzekerheid omdat we niets van de ontvanger hoorden. Het zou beter zijn als er een bevestiging zou worden verstuurd van ‘we hebben zojuist uw bestelling verstuurd aan …..@….’ Dan weet je A: dat het is verzonden en B: dat er geen fout in het emailadres is ontstaan. Na opnieuw versturen door VVV kregen we een reactie.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review met feedback. We zullen nadenken over methodes om meer duidelijkheid te geven bij bestellingen zodat dit soort problemen niet verder voorkomen. We zijn blij dat het in jouw geval alsnog is opgelost. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
24 okt 2023

Had de bon bijna naar mijzelf gestuurd

Het is erg onduidelijk waar je het adres van de ontvanger in moet vullen. Het scheelde maar weinig of ik had hem naar mijzelf gestuurd. VVV-bon is vrijdag verzonden zeggen jullie, maar het is nu dinsdag en de bon is nog niet op de plaats van bestemming. Jammer want de ontvanger was zaterdag jarig.
24 okt 2023
Hoi, dank voor je review en feedback. Wat vervelend dat je bon nog niet bezorgd is, excuses voor het ongemak. Er kan een probleem zijn opgetreden bij PostNL, maar dit kunnen wij helaas niet altijd achterhalen. Mocht je pakketje eind van deze week nog niet bezorgd zijn, laat het ons alsjeblieft weten op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Vanaf daar kunnen wij je verder helpen en het samen oplossen! Alvast een fijne avond! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten
23 apr 2024
De bezorging is hopeloos, het duurt elke keer een week voor ik de kaart in de bus krijg. Zit nu al weer al 5 dagen te wachten en ook vandaag krijg ik niks volgens de postapp. Ik moest de kaart beslist morgen kunnen geven aan iemand.
24 apr 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je zo lang moet wachten op je bezorging. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij helpen je hier graag verder mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.