Lucardi Juwelier Enschede- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Enschede

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden612 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

29 mei 2024
Retour van kado moest met papieren kassa bon Mocht niet met ,members kaart afschrift en kopie op telefoon van kassa bon. Als je een kado geeft moet je dus de papieren kassa bon bij het kado geven. Anders kan het niet geruild worden. Dus geen foto van de bon. Of afschrift. Betaling. Moest dus wachten op de papieren kassabon van de gever.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

5 jul 2024
29 jun 2024
24 jun 2024
Ik zou een bon op de mail krijgen, deze helaas niet ontvangen. Het gekochte armbandje is te klein, dus hoop hem alsnog te kunnen ruilen
19 jul 2024
Voor 22 uur bestellen volgende dag in huis ... Mooi niet donderdag ochtend Moet vandaag vrijdag hebben mooi niet niks binnen
7 jul 2024
WW
W. W.
Enschede
20 jun 2024

Goed advies in de winkel gehad

Ik was op zoek naar een speciaal cadeautje (9 karaat) voor mijn nichtje voor een bepaald budget. De medewerkster in de winkel hielp mij heel goed, dacht mee en gaf me diverse opties. Ik kon zo een goede keuze maken en heb toen een gouden armbandje gekocht. Ik ga het over een paar dagen geven, ben heel benieuwd. Ze gaat het vast heel mooi vinden! (Maar ruilen mag in alle fillialen, ook dat is fijn). Ben ook blij met het doosje waarin het verpakt is. Bedankt!
15 jun 2024
De ring die ik heb gekocht blijft mooi en verkleurt niet. Ik heb zelf een ring met stenen erin gekocht ongeveer 15 jaar geleden en hij blijft mooi. Daarom durf ik gerust bij Lucardi te kopen. Ik heb wel eens ringen ergens anders gekocht met stenen maar dan vielen de stenen eruit. En bij Lucardi is dit niet het geval.
16 jun 2024
Lucardi is qua prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Ik denk dat enige wat er nog mist zijn grotere assortimenten en dus ook grotere of meerdere winkels. Fysiek shoppen naar sieraden kan en zal nooit concurreren met online shoppen. Lucardi moet hiervan profiteren.
15 jun 2024
Vriendelijk personeel, stelde onze kinderen op hun gemak. We wilden voor de kinderen een ketting aanschaffen. Verkoopster was duidelijk en nam de tijd voor je. De kinderen zijn erg blij met hun ketting!
27 mei 2024
Ik werd geholpen door erg vriendelijke medewerkerster om een keuze te maken uit verschillende armbanden als cadeau voor de verjaardag van mijn man.
6 jun 2024
Voor mij is het fijn is het fijn dat het personeel vriendelijk en behulpzaam zijn. En dat waren ze ook. Bedankt lieve meiden.
30 mei 2024
Verkoopmedewerkster goed geluisterd en mee geholpen zoeken naar wat ik zocht, daardoor ook geslaagd
30 mei 2024
Vriendelijk geholpen duidelijk vlot en gewezen op de korting als je lid word dikke prima
25 mei 2024
Ik vond de klantvriendelijkheid super werd goed geholpen met de maat van een armband
5 jun 2024
De medewerkster dacht heel goed mee en gaf goed advies. Ook was ze geduldig!!
21 jun 2024
Goede service! En vooral erg leuke sieraden, ik slaag altijd bij Lucardi!!
9 jun 2024
Goede service en erg klantvriendelijk. Krijgen van mij een dikke 10!
18 jun 2024
Ik ben vriendelijk geholpen, en het was superdruk. En leuk ingepakt.
6 jun 2024
Leuke winkel .ik heb alles gonden. Lucard heeft goede spullen
30 mei 2024
Het personeel is aardig en netjes Haal alle sierraden daar