Lucardi Juwelier Enschede- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Enschede

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden612 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

29 mei 2024
Retour van kado moest met papieren kassa bon Mocht niet met ,members kaart afschrift en kopie op telefoon van kassa bon. Als je een kado geeft moet je dus de papieren kassa bon bij het kado geven. Anders kan het niet geruild worden. Dus geen foto van de bon. Of afschrift. Betaling. Moest dus wachten op de papieren kassabon van de gever.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

4 jun 2024
Ik kocht een ketting van € 350,-. Mocht iets meer klantgerichtheid bij. Ik kocht niet iets van een tientje. Ik wou de ketting graag om laten, geen doosje of tasje of wat dan ook mee gekregen om thuis in op te bergen. Al met al gewoon iets meer aandacht voor een klant.
26 mei 2024
De ene medewerker kon minder helpen dan de ander. De ring was niet in de goede maat. Er werd weinig meegedacht over een oplossing. Het zou mooi zijn als er in de winkel gekeken kan worden naar wat in andere winkels aanwezig is.
24 mei 2024
16 dec 2023

Helemaal top!

Afgelopen gisteren ontzettend fijn en leuk geholpen door de verkoopster in filiaal Enschede. Erg leuk geslaagd voor onze dochter! Superleuke zilveren set gekocht met bliksemschichten. Een ketting met hanger, oorbellen met hangertje en een bijpassende ring. Daarbij ook nog een mooi horloge van 'Little Miss Fabulous' met rondom de wijzerplaat strass steentjes. Leuk ingepakt en en dat ook nog eens voor een leuke prijs! Top!

Super Fijn

Ik vond het heel fijn dat ik gelijk geholpen werd, de vrouw die mij hielp, ze was ook heel geduldig want ik kon de keuze niet helemaal goed maken en de mevrouw gaf mij haar mening en bleef met mij kijken naar de juiste keuze. Lucardi heeft ook echt hele mooie sieraden, en ook super dat je ook voor mannen en kinderen sieraden hebt en dat het niet alleen word gezien voor “ vrouwen “. Super fijne winkel waar ik altijd shop 🤍
Mijn ervaring bij Lucardi is super positief! Ondanks dat het er vaak druk is wordt je snel geholpen en nemen ze ruim de tijd om je te helpen.Vriendelijk personeel die je goed adviseren voor als je nog niet zeker weet wat je kopen wilt. Een fijne winkel met een verschillende keuze aan sieraden ook voor mensen met iets minder in de portemonnee. En ze pakken je aankoop ook nog leuk in.
21 nov 2023
Nette zaak, erg vriendelijk en vlot personeel. Je kunt er gewoon lekker kijken en als je dan wat wilt vragen word je erg vriendelijk en vlot geholpen. Zo zouden meer winkels en personeel moeten zijn. Al begrijp ik ook erg goed dat je van sommige klanten moedeloos wordt en dan toch zo vrolijk en opgewekt blijven vind ik een pluim waard.
23 mrt 2024

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn zoon wou voor zijn verjaardag graag een stoere zilveren of stalen ketting met kruisje. Dit aangegeven in de winkel en zeer goed/vriendelijk geholpen door de medewerker. Uiteindelijk met andere ketting naar huis gegaan dan die wat hij online gezien had. Deze was groter en mooier. Bleek later ook nog eens voordeliger.

Zeer te vreden

Dat ik de dag ervoor betaald had en niet aan membership had gedacht met 10% korting. Bij het ophalen hoorde ik dat en was helemaal prima. Korting als nog gekregen. Armaband en gravering ziet er heel mooi uit. Hoop dat armband lang mee kan en dat de gene die hem krijgt er veel plezier van heeft.
7 apr 2024
Goed geholpen. Wel jammer dat bij één van de klok kettinghangertjes de verkeerde sale korting stond. Vóór het product stond een sticker 70% korting, terwijl er sprake was van 50%. Zie ook foto, het gaat om de rechthoekige klokhanger. Ik vind dit wel misleidend en heb het helaas niet gekocht.
11 feb 2024

Prettige juwelier.

Voor mijn 11 jarig nichtje is Lucardi een waar paradijs. Regelmatig gaan we kijken voor leuke aanbiedingen en verlaten de winkel met een leuk sieraad en een goed gevoel. De winkel is prettig ingericht, het aanbod is ruim en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ik had aan iemand gevraagt of ze de…die de zelfde wat ik liet zien hadden maar was niet het zelfde wat ik ging laten zien

Ik had aan iemand gevraagt of ze de armband die ik op internet had gezien op jullie site er was ze vertelde waar ik naar moest kijken maar wat ze lied zien was niet wat ik heb gekocht. Dus beter kijken wat klanten laten zien en wel de zelfde laten zien waar die staat
10 mei 2024
Hele vriendelijke mensen aan het werk. Mijn dochter van 9 jaar mocht wat uitzoeken en ik was haar aan stimuleren om een medewerker aan te spreken. Een van jullie collega’s had dit door en stond al eigenlijk paraat zodat me dochter haar makkelijk kon benaderen
28 sep 2023
We zijn deskundig en leuk geholpen, zoals ook al bij vorige aankopen. Een bezoek aan Lucardi Juwelier Enschede is voor herhaling vatbaar! Deze keer een mooie zilveren slavenarmband voor mijn vrouw en de vorige keer een Casio horloge. We komen gauw weer terug.
17 feb 2024
Aangezien ik een kleine maat ring heb moest hij besteld worden...ik werd vriendelijk gebeld na een paar dagen .. de verkoopster heeft echt tijd voor me genomen en ik ben zeer goed geïnformeerd....ik ben ook heel blij met mijn gouden diamanten ring.
Geweldige juwelier leuke cadeautjes voor men vriendin kunnen halen service was top en nooit problemen gehad klopt iets niet kan je altijd terug komen en hebben ze Iers niet kunnen ze het eventueel nog bestellen goeie prijs/ kwaliteits verhouding
19 okt 2023

Mooiste sieraden.

Lucardi heeft de leukste en mooiste sieraden voor elke gelegenheid. Heb laatst deze armband gekocht en ben helemaal verliefd. Ook hebben wij verlovings ringen leuke oorbellen voor men moeder gekocht. Ook helemaal blij mee!🥰❤️
Jonge man heeft mij heel goed geholpen! Hij was erg behulpzaam en kwam met ern alternatief. Het is altijd erg fijn als er vanuit de medewerker(s) wordt meegedacht met de klant. Jonge man was erg vriendelijk en behulpzaam.
Ik werd héél goed geholpen door een heel vriendelijke dame. Ze was super. Als al de medewerkers van welke winkel dan ook zo worden geholpen zou het een stuk aangenamer zijn. Het kost weinig maar heeft veel impact.