Lucardi Juwelier Enschede- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Enschede

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden612 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

29 mei 2024
Retour van kado moest met papieren kassa bon Mocht niet met ,members kaart afschrift en kopie op telefoon van kassa bon. Als je een kado geeft moet je dus de papieren kassa bon bij het kado geven. Anders kan het niet geruild worden. Dus geen foto van de bon. Of afschrift. Betaling. Moest dus wachten op de papieren kassabon van de gever.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

Vanmiddag een gouden ketting voor mijn vrouw gekocht , bij het afrekenen bleek dat er een nieuw systeem op de kassa zat . Het heeft lang geduurd maar we hebben veel plezier gehad van de dames . Leuk personneel .
11 feb 2024
Geholpen door een hele vriendelijke mevrouw en een mooi verjaardagscadeautje uitgezocht voor onze dochter. Ondanks de drukte in de zaak nam ze de tijd om ons member te maken waardoor we 10% korting kregen.

Leuk personeel

Vandaag voor valentijnsdag even met mijn zoon naar lucardi, daar is mijn zoon heel goed geholpen door een lieve medewerkster om een prachtig cadeautje uit te zoeken. Ze was heel geduldig en enthousiast!
10 feb 2024
Erg behulpzame medewerkers! Goede hulp, ookal was er niet wat ik zocht. Iedereen probeerde me te helpen zoeken naar het artikel wat ik wilde. Zo’n service maak je nog maar weinig mee tegenwoordig

Zeer Klantvriendelijk

Ik koop mijn horloges altijd bij jullie en laat horlogebandjes ook vervangen als het nodig is.Erg fijn dat ik er ter plekke op kan wachten en ook als er batterijen moeten worden vervangen.Super
16 mei 2024

Verkoopster maakte shoppen leuk

De verkoopster was super aardig en enthousiast. Ze vertelde veel over verschillende kwaliteiten van ringen en mocht het verschil ook voelen en heb dankzij haar de perfecte ring gevonden!
17 feb 2024
De verkoopster was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik ben zelf ook eigenaar/winkelier en help mijn klanten zoals ik zelf ook graag geholpen word. Dat was hier zeker het geval. 5 sterren!
12 nov 2023
Goede service, goede kwaliteit, ruime keuze en super leuk personeel! Heb dit aanbevolen aan familie en vriendenleden. Misschien als verbeterpunt een wat ruimere keus voor de heren😁
28 okt 2023
Leuke vriendelijke dame die goed mee dacht, toch terug moeten gaan omdat mijn vriendin de ring iets strakker wou weer door dezelfde dame geholpen geen op of aanmerkingen verder.

Aangename ervaring

De medewerker was heel vriendelijk en geduldig. Zij nam de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Vervolgens vond ik precies wat ik wilde. Ik ben super blij met mij aankoop.
Heel fijn geholpen, laat een heren armband graveren en kan het morgen ophalen ook werd mij een membership aangeboden waarmee ik gelijk 5 euro korting kreeg. Heel erg fijn
Kwam binnen werd gelijk goed geholpen door een jonge man. Heeft me lid gemaakt van de Lucardi familie. Vrouw was erg tevreden met haar mooie nieuwe oorbellen.
Werd leuk geholpen ze deden mijn nieuwe oorringen in nadat ik een maand of 8 geen oorbellen inhalen gehad lukte het mijzelf niet en de verkoopster wel
5 okt 2023
Super service, mooi ingepakt voor mijn dochtertje en ook nog eens 10 procent korting ivm aanmelden als member en 10 euro korting op de volgende aankoop!
10 feb 2024
Als ik een sieraad wil kopen ga ik altijd naar Lucardi omdat ik bij deze juwelier altijd heel goed geholpen word . Er is genoeg keuze en niet duur.

Super goed geholpen!!

Wat een aardige jongen die mij hielp, zo keurig. En wat leuk dat er een jongen deze plek kiest want vaak zijn het toch dames die bij Lucardi werken!
Fijne winkel en aardig personeel, leuk en betaalbaar assortiment ik kom hier graag voor een kadootje, sieraden voor mijn dochter of voor mijzelf.
23 apr 2024

ze gaan voor de klant!

Er waren wat problemen met opsturen vanuit een filiaal in Drachten maar de medewerkster uit Enschede heeft dit zeer keurig en attent opgelost
21 okt 2023
mijn vrouw heeft een goud plaatje gekocht met de naam van onze dochter er op die pas was overleden daardoor kregen wij extra korting topxxx
2 mei 2024
Zeer vriendelijke personeel. Met een (klant) vriendelijke glimlach helpen ze jou. De kwaliteit van mijn gekochte producten is aangenaam.