dochorse.nl

1.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.331 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Mijn pakketje kwam aan met 1 klein en 2 gaten in de doos. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. Meteen met de gebruiksaanwijzing gecontroleerd of de Loer Dazenval compleet was en niet beschadigd was. Dit bleek zo te zijn. Daarna z.s.m. opgebouwd om het zeker te weten. Heeft me toch wel wat stress gekost. In het vervolg misschien even kijken of daarin iets verbeterd kan worden. Levering was voor het eerst op tijd. Eerdere pakketjes waren altijd een paar dagen later. Deze was wel wanneer hij er zou moeten zijn. Dus dat ging dan wel goed.

21 jul 2024
Geen communicatie over de veel te lange levertijd. Op de website staat dat het op voorraad is maar als je besteld hebt dan lees je dat het binnen 2 tot 10 dagen verzonden wordt. Na 14 dagen nog niks ontvangen. Heb zelf wat appjes, mailtjes en telefoontjes gepleegd. Worden beloftes gedaan maar je hoort nooit iets terug. Uiteindelijk mijn bestelling maar geannuleerd en ergens anders besteld die volgens afspraak wel binnen een dag geleverd hebben.
PS
P S.
Exloo

Beoordelingen voor dochorse.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters