paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.789 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.263 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

24 aug 2024