VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.255 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

AR
Arjen R.
Almere

Zal hier waarschijnlijk terugkomen

22 aug 2024
Altijd goede service! Dat het nog bestaat. Accu defect; filmpje en een nieuwe. Accuklop defect; filmpje en een nieuwe. Prijs kwaliteit in combinatie met de service is top! Snelle reactie en service gericht. Inmiddels op 20v de grasmaaier, tacker, schroefboormachine, decoupeerzaag en recipro. Ik ben fan van Vonroc.
Ik had een probleem met een automatische pomp (GP527AC). Wat ik ook probeerde, ik kreeg het apparaat niet aan de praat. Ik belde de helpdesk en kreeg het advies de pomp om te ruilen voor een andere. Dat werd snel geaccordeerd en nadat ik de niet functionerende pomp had teruggestuurd, werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Alles werkt nu naar behoren. Goed werk Vonroc!
2 sep 2024

Vonroc, what else?!

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met mijn bestellingen bij Vonroc. De gereedschappen die ik heb besteld voelen degelijk aan, accu's gaan lang mee en de prijs kwaliteitsverhouding is gewoon erg goed. Bij vragen via mail behoorlijk snel reactie. Als ik nu iets wil hebben dan kijk ik eerst bij Vonroc.
3 sep 2024
Snelle levering van het apparaat. Ik had m'n bedenkingen ivm kwaliteit gezien de prijs. Maar nu een paar dagen gebruikt en ik moet zeggen......super. Ja oké als ik een merk koop die 15x zo duur is zal dat degelijker zijn maar een ander merk van 2 tot 3 x de prijs....die competitie wil ik wel aan gaan.
Alle aangeschafte artikelen voldoen prima binnen prijs/kwaliteitsverhouding. Een eenmalige service vervanging van een defect artikel is mede door coulance uitstekend afgehandeld. Verbetering is mogelijk door uitbreiding- en vervangingsartikelen weer sneller op voorraad te krijgen na uitverkoop.
FN
Flow N.
Amsterdam
3 sep 2024
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. De prijs is zeer scherp. Helaas een aantal keer (ik heb veel spullen van Vonroc) aanspraak moeten maken op de garantie, maar dat gaat altijd heel soepel. Ze staan voor de kwaliteit van hun producten en doen nooit moeilijk als er iets stuk gaat.
21 aug 2024

Prima product.

Mooi afgewerkt product. Nu één keer gebruikt. Wat direct opvalt is dat als je enige kracht gebruikt om een oppervlak op hoogte te reinigen, als de buizen zijn uitgeschoven, dat deze (in mijn ogen) makkelijk terugschuift; waardoor er niet meer bij kan en de de buis moet uitschuiven.
JD
JWB d.
Diemen
De klantenservice meer dan super en in dit geval in de persoon van Carine. Mooie producten tegen een redelijke prijs. Bij garantie heb je de volgende dag je vervangende item in de bus. Super. Foto van met net geïnstalleerde rekje. Rekje uit China rest is Vonroc.
18 aug 2024

Hele goede prijs/kwaliteit

Heb 2 bestellingen bij Vonroc geplaatst. 1x een nat-droog bouwstofzuiger, en 1x een excentrische schuurmachine. De kwaliteit die je krijgt voor de prijs die je betaald is in 1 woord Super!!! Ik zal voor toekomstige bestellingen wederom bij Vonroc kijken.
Steel 6,5 meter goed. Service ook goed kreeg de telescoop steel niet terug naar binnen toe kwam er er later achter doordat ik een nieuwe kreeg dat je beter aan de de slang naar je toe moest trekken daardoor ook de de steel naar binnen ging.
SW
25 aug 2024

Zeer snelle levering

Een zeer snelle levering en een ventilator met een mooi uitstraling die zeer goed werkt. Zeker de avondstand, waarbij mondjesmaat wordt lucht wordt geventileerd vind ik fantastisch. Ben erg blij met mijn aankoop.
Snelle levering van jullie producten zijn gewoon super goed de enige opmerkingen wat er is dat de accus van 20 v op voorraad moeten hebben om ze los te kunnen bestellen verder ben ik super te spreken over jullie

Handige multitool kan echt alles

Een echt handige tool waar ik heel blij mee ben. Alles is mogelijk. Gebruikt om dikke verf dichtbij glas in lood weg te schuren en daarna het slijpschijfje voorzichtig tussen het glas in lood en het hout gezet.
30 aug 2024
Goede snelle service. In 4 dagen tijd besteld, bezorgd, retour aangevraagd ( de staander was ovaal en moest rond zijn) en opgehaald. ( zonder kosten) en binnen 10 dagen het geld terug op mijn rekening
1 sep 2024

Ontbrekende sleutel

Miste een sleutel bij de bestelde haakse slijper. Met duizend excuses direct opgestuurd en binnen een dag keurig bezorgd. Dat is, naast de prima producten, prima service waar ik blij van kan worden.
22 aug 2024
Prima ervaring, afkortzaag besteld en twee dagen later geleverd, zoals beloofd. Ondertussen de afkortzaag gebruikt om laminaat en plinten in verstek te zagen. Hartstikke tevreden over de resultaten.
JT
Jan T.
Rijssen
19 aug 2024
Perfect gereedschap voor een hele goede prijs, ik heb nu in totaa 8 machines van Vonroc, en zij bevallen mij uitstekend. Zij hebben een hele mooie lijn van apparatuur. Ik ben enthousiast
Goede Service na een grote misverstand na mailen direct perfect opgelost nog niet ontvangen maar netjes gereageerd en verholpen Misschien een andere vervoerder POST.NL Misschien
22 aug 2024
Voor thuisgebruik ideaal gereedschap voor weinig geld goede kwaliteit. We hebben een dompel pomp,hydrofoorpomp, hakselaar, afkortzaag en accuboormachine allemaal goed gereedschap.