VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.427 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

22 apr 2024
Verkeerd product ontvangen. Deze retour gestuurd en zouden daarna het juiste artikel krijgen, achteraf bleek dat het product wat we hadden besteld niet op voorraad was.
Accu's zijn snel leeg en als 1 streepje weg is heeft het bijvoorbeeld niet genoeg power meer om een haakseslijper of zelfs een hand schuurmachine rond te laten gaan.
Simpele afkortzaagmachine. Geen toeters en bellen. Wel 2 extra zaagbladen. Prima voor het geld. Niet geschikt voor het betere werk. Goed voor wat klein hobby-werk.
10 mrt 2024
De verstellans van de hogedruk functioneert niet terwijl de hogedruk hulpstuk wel functioneert .nu in discussie daar een filmpje over te sturen niet prettig
7 jan 2024
Defect product en omslachtige manier van omwisselen. Er moet een filmpje worden gemaakt en er word om serienummers gevraagd. Ik wil gewoon een werkende pomp
25 apr 2024
Ik heb een niet werkende accu gekregen bij aanschaffen van een elektrische boormachine. Jammer genoeg moest ik een nieuwe bijkopen. Wel tegen 50% korting.
21 mei 2024

Degelijk apparaat, maar spuitpistool blijft lekken.

Degelijk apparaat, maakt goed schoon, handig te verplaatsen door middel van wieltjes. De aansluiting tussen spuitpistool en verlengstuk blijft lekken.
19 okt 2023
Nog geen goede ervaring. Boormachine teruggestuurd en nog geen antwoord na 5 dagen. Dus ben benieuwd hoe lang ik op mijn retourcentjes moet wachten.
Eerst een monteur sturen voor je een update vraagt want ik heb nog geen offerte en nog niemand gesproken of gezien vandaar Gr Sjon van Doorn
Ik heb de mixer ontvangen en het knopje om het toerental vast te zetten werkt niet, ik moet hem nu klemmen om constant te lten draaien
24 okt 2023
Verkeerde besteld. Is kleine dan vorige (vonroc) Via bol een grotere vonroc besteld Kleinere moet geretoirneerd worden. Maar hoe?
De machine heeft een defecte steker. Bewijst dat er geen kwaliteitscontrole plaats vind. Serviceafdeling reageert niet op email.
26 okt 2023
Omschrijving producten in combinatie met afbeelding soms misleidend, vooral bij acties. Kwaliteit van producten is uitstekend!
3 jun 2024
bestelling was niet compleet opberghoes ontbrak na contact met klantenservice is het niet mogelijk om opberghoes na te sturen
18 nov 2023
Accu kitspuit besteld met een gebrek, retour gestuurd. Ging soepel en probleemloos. Jammer dat het apparaat niet goed werkte.
Voorbeld kanit goed booren doen is slecht beetje en klopboormachine is slecht ook maar voor deze prijs is goed mag niet uit
1 mei 2024

ik erachter dat er een

bij gebruik kwam ik erachter dat er een stuk van het apparaat was afgebroken. Het afgebroken gedeelte zal in de verpakking
Artikel was goed maar verkeerd gekocht. Dus retour maar dat duurt wel erg lang. Voor dat alles op orde is.
Vrij lange levertijd, bezorgdienst stond zonder meldingen vooraf voor de deur. Was daardoor ook niet thuis.
7 mei 2024
De aan/uit schakelaar is irritant. Bij uitschakelen komt mijn velletje van mijn duim er tussen.