VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.285 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Duidelijk en snel afgehandeld # maar.. ben benieuwd met de garantievoorwaarden van het toestel-

heel tevreden

op de site stond, in twee werkdagen geleverd en dat was ook zo, vaak is dat anders, heel tevreden
22 aug 2024
apparaat prima, alleen de levering via de vervoerder is slecht. Doen niet wat ze zeggen, beloven.
SV
Stanley V.
Dordrecht
Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en simpel omruilen. Dank voor jullie goede service!
BH
Fijn bedrijf ,de artikelen zijn van een goede kwaliteit ,de levering verloopt ook zeer goed

Goed service, goed contact.

Ondanks een slechte ervaring met de verzenddienst dpd hebben ze het meer dan goed opgelost.
3 sep 2024
Alles wat ik gekocht heb werkt prime, en als er iets mee mis is kan ik iemand bereiken.
22 aug 2024
Goed gereedschap voor een schappelijke prijs, uitstekende prijs/kwaliteits verhouding
22 aug 2024

Dat het allemaal zo snel ging .Kreeg alleen geen Iban nummer wacht er nog steeds op.n

Dat het allemaal zo snel ging .Kreeg alleen geen iban nummer.Wacht er nog steeds op.
GV
De levering is snel en perfect geleverd en ook nog eens milieu bewust verpakt...
22 aug 2024
Bij aankoop boormachine defecte accu. Zo weer omgeruild voor nieuw zonder zeuren
Goed spul voor een prima prijs. Goede klantenservice. Niks op aan te merken.
24 aug 2024
Goede spullen en als je een vraag hen of een probleem dam lossem ze het op !!
Zeer goede service. Foutje in doek van parasol. Dadelijk nieuwe opgestuurd.
Er was een defecte accu bij de levering volgende dag haha ik al een nieuwe!
22 aug 2024
De kwaliteit is voor huis tuin en keuken gebruik hoed, de service is goed
Snelheid van levering. Zaag doet het goed alleen een beetje veel herrie.
4 sep 2024
Product exact als omschreven. Snelle verzending. Ik ben er heel blij mee
28 aug 2024
Goede prijzen, goede kwaliteit gereedschap en goede service en bezorging
2 sep 2024
Prima dompelpomp, perfecte levering. Geen verrassingen t.o.v. website.