VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

27 mei 2024
31 mrt 2024
Bezorging snelheid etc is helemaal top alleen de producten niet 100 % tevreden over . Ik heb een stoffeerders bedrijf . De tacker zit een veiligheidpal op die gaat vaak scheef waardoor hij geen spijkers kan schieten op het tapijt . De mixer laatst gekocht ik had besloten om de mixer te kiezen met acu inverband de grote van de klus die ik uitvoer . Ik mix max 10 zakken egaline en de snelheid van de mixer is matig en de accu is heel snel leeg moet wel eerlijk zeggen ik heb de accu van 2 am dus de kleine acu en daar kan ik 2 zakken egaline mee mengen wilde de accu van 4 am bestellen maar als ik dan 4 zakken maar kan mengen is dit niet echt de oplossing .ben daar op dit moment nog over na aan het denken wat ik het beste kan doen.
Heel tevreden over deze webshop! Het artikel dat ik zocht was uitverkocht. Nadat ik me had aangemeld voor een email alert, kreeg ik al snel daarna bericht dat het artikel weer op voorraad was. Bestelling en betaling verliepen heel soepel. De bestelling werd ook snel bezorgd, maar niet geheel volgens afspraak met bezorgdienst DPD. Deze maakte haar slechte reputatie weer eens waar door het pakket ergens op een afleverpunt te droppen, terwijl ik had aangegeven het op een andere dag te willen ontvangen. Dat neem ik Vonroc niet kwalijk, maar misschien is het een reden uit te kijken naar een andere bezorgdienst.
EV
3 dec 2023
Vonroc in Zwolle heeft een waanzinnige lijn gereedschappen. Van eenvoudige boormachines tot hogedrukspuiten op accu aandrijving. Van stevig werktafels tot grote slijpmachines. Van grote accu aangedreven heggescharen tot krachtige waterpompen. Je kunt het niet zo gek bedenken of ze hebben het. Bezorging gaat snel. Bestellen is eenvoudig. De gereedschappen hebben allemaal een opbergvak. En is er een keer iets en maak je dat kenbaar,………. dan wordt je gebeld!!! Echt waar. En krijg je goed advies! Resumerend: Vonroc is een aanrader!
23 mrt 2024
Tot nu toe heel tevreden met de machines. En tot nu toe twee minpunten. Aan de afkortzaag zit een te zwakke klemschroef om de zaag op de geleiders (glijders) te blokkeren. De kunststof vleuge op de inbusschroef brak de eerste keer al af. En, de zak voor het electrisch kitpistool is veel te klein om de hele machine in op te bergen. Verder ben ik nog steeds een fan van Vonroc. Een redelijk goede kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs. Met hartelijke groet, Joop Rosie ikhelpmaken.nl
25 mei 2024

Nog geen moment spijt

Lang getwijfeld tussen een VONROC hogedrukreiniger en een vergelijkbaar geel-zwart model van de bekende concurrent. Het werd de VONROC V18-2, want hier kreeg ik meer waar voor mijn geld. Ik gebruik het pittige apparaat inmiddels een tijdje en ik heb nog geen moment spijt gehad. Werkt uitmuntend en zeg nou zelf, de kleurstelling is toch stukken beter dan dat 'bouwplaats-geel'. Zelfs de verpakking is, naast duurzaam vervaardigd, dusdanig stijlvol dat weggooien zonde is.
7 jan 2024
Inmiddels heb ik meerdere artikelen besteld en ontvangen. De laatste bestelling was een verfspuit. Bij ontvangst was het schakelaartje stuk. Eén mailtje en een kort videootje met het euvel en de volgende dag had ik een nieuwe verfspuit in huis. Een dikke voldoende van mijn kant! De artikelen zijn voor de gemiddelde doe-het-zelver prima. Prijs/kwaliteit is in de juiste verhouding. Duurzaamheid die gehanteerd wordt is de kers op de taart. Ik ben enthousiast.
27 jan 2024

Prima zaagmachine voor weinig geld…

Ik kreeg mijn zaagmachine snel geleverd en in goede staat. Ik heb hem gekozen vanwege de geringe grootte waardoor ik hem makkelijk kwijt kan. Ik heb er inmiddels al flink wat hout mee gezaagd, voornamelijk voor lijsten en hij werkt uitstekend. Er zijn natuurlijk betere, maar duurder en groter, maar deze is voor mijn zaagwerk meer dan voldoende. De parallelgeleider is heel nauwkeurig en zit heel stevig aan beide kanten vast.
RS
Ronald S.
Apeldoorn

Goede aftersale

Ik heb een hogedrukreiniger 2200 watt bestled. Levering was snel, maar er bleek een klein gebrek aanwezig te zijn. Het slanetje voor het schoonmaakmiddel bleek zodanig gebogen te zijn dat er geen of heel weinig vloeistof afgegeven kon worden. Dit is echter direct opgelost door Vonroc. Dezelfde dag dat ik de hogedrukreiniger terug heb gestuurd is er een nieuwe verstuurd die de volgende dag bezorgd is. En nu zonder gebrek!
HS
Hans S.
Heerhugowaard
15 nov 2023
Reciprozaag op zaterdag besteld en woensdag afgeleverd (wel 2 dagen later dan beloofd), maar geen probleem. De zaterdag erop gelijk gebruikt en werkt uitstekend. Wel 3 extra zaagbladen direct bijbesteld, waarvan ik dacht dat deze iets groter waren, maar bleek dat er reeds standaard een gelijke set bij de zaag waren inbegrepen. Op zich niet verkeerd om reservebladen te hebben in geval van breuk, dus helemaal OK.
Snelle levering en product voldoet voorlopig aan verwachting. Alleen de bezorging was de eerste keer prima, maar de tweed keer slecht. Werd afgeleverd op smidsstraat 26 i.p.v Stationsstraat 26 Dankzij een oplettende dame werd ik laat op de middag gebeld zodat het pakje toch nog op dezelfde dag werd geleverd. Maar ik had er wel de hele dag op zitten wachten. Maar dat is uiteraard niet jullie schuld.
AV
Albert V.
Staphorst

Netjes op tijd bezorgd maar....

Netjes op tijd bezorgd. De chauffeur gooide het pakket van 25 kg met daarin een dure hogedrukreiniger zo naar binnen zonder iets te zeggen. Onbeschoft persoon!! Terwijl ik de deur voor hem open deed... De verpakking waarin de reiniger verpakt was is te kwetsbaar. Heel zwak karton, zo kan je geen dure apparaten afleveren.

Als klusser voor ouderen en…

Als vrijwillig klusser voor ouderen en hulpbehoevenden heb ik een goede ervaring met het VONROC-gereedschap. Goed gereedschap voor een betaalbare prijs. Bovendien is de service van VONROC tot nu toe ook nog eens geweldig. Zelfs aan de telefoon tref je alleen maar hulpvaardige en vriendelijke mensen… Meestal dames.

Voldoende warmte garage 6x3x2.5M of zolder garage 9x3x4M lxbxh

De Vonroc Pro electrische ventilatorkachel keramisch 1350/2000W in de garage of op zolder garage is meer dan genoeg. Fijn is dat deze nauwelijks lawaai maakt, is zeker een aanrader. Voor mij zou 2000/3000W veel teveel zijn geweest, zonde van het elektrisch verbruik.

Ophaalservice!

Had gevraagd voor ophaal service omdat de parasol helaas te groot was voor mijn balkon en te zwaar om te vervoeren naar een winkel. Dat werdt prima in orde gemaakt door de klantenservice! Nu hopelijk net zo snel mijn geld terug zodat ik een kleinere kan aanschaffen.
12 okt 2023
Snelle levering en ontvangen produkt is zoals beschreven. Wat ik wel raar vond is dat ik zelfde produkt dag ervoor had bestel bij bol.com, ook leverancier vonroc en dat ik toen mail kreeg dat produkt vertraging had en ze niet wisten wanneer levering zou volgen....
14 nov 2023
Perfecte service! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Na een dik jaar haperde mijn accuklopboor. De machine bleef half in de klopboor stand hangen. Na melding hiervan op de Vonroc site werd twee dagen later een nieuwe machine thuis afgeleverd.
2 nov 2023

klein maar fijn

Ik was opzoek naar een klein, handig , goedkoop en toch kwalitatief goede zaagtafel voor mijn hobby-werk en ben bij Vonroc gestrand. Besteld......supersnel geleverd....gemonteerd......uitgeprobeerd en zeer tevreden over de resultaten.
DJ
Douwe J.
Elburg
Kitspuit deed het niet filmpje van gemaakt werd gelijk een nieuwe gestuurd Kolomboormachine viel kwa gewicht wat tegen is met 1 hand te tillen maar voor die prijs zitten is het prima werkt verder goed tijd zal het leren
25 nov 2023
Eigenlijk verwacht je tegenwoordig niet anders, maar ben je toch steeds weer aangenaam verrast wanneer het ook daadwerkelijk zo vlot gaat allemaal. Bestellen en 1a2 dagen later in huis. Duurzaam verpakt.