VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

25 nov 2023
Eigenlijk verwacht je tegenwoordig niet anders, maar ben je toch steeds weer aangenaam verrast wanneer het ook daadwerkelijk zo vlot gaat allemaal. Bestellen en 1a2 dagen later in huis. Duurzaam verpakt.
AB
A B.
Wapenveld
19 okt 2023
Ik moest apparaat terugsturen ivm een defect. Slechte kwaliteits controle. Maar ze hebben het goed opgelost. Maar als je het apparaat snel nodig hebt, dan heb je wel een probleem.
Na ontvangst van de bestelling bleek deze beschadigingen te hebben. Na melding konden we deze direct terug sturen en werd er zonder problemen een nieuwe opgestuurd. 👍🏻.
19 okt 2023

Aanrader

Duidelijkheid op de pagina over de producten. Snelle correcte levertijden. Zeer aangename en vriendelijke klantenservice. Goede en snelle garantie service
UItstekende werkplaatskachels. Pas op met namaak voor iets minder: beginnen over het algemeen vrij snel te rammelen. Kwaliteit is van VonRoc echt beter!
Uitstekend. Wat een geweldige service. Na een probleem te hebben werd dit zo snel opgepakt op en top. Klasse zeker en 6 sterren waardig.
28 okt 2023

Snelle levering en top service

Snelle levering en er was een dompelpomp die niet goed werkte. Meteen de andere dag een nieuwe pomp verstuurd. Wat een top service!!!!
25 nov 2023
Afkortzaag met onderstel en zaagblad besteld. Vonroc werkt met DPD, en zij werken op hun beurt met Viatim punten als je niet thuis bent. De eerste keer is dat fout gelopen, maar via service mail van Vonroc heeft men meteen alles opnieuw opgestuurd. De geleverde materialen zijn natuurlijk nieuw, maar lijken op het eerste zicht zeker wel van degelijke kwaliteit voor de kleine knutselaar thuis.
23 nov 2023

Accu Vonroc tacker

Een accu Vonroc tacker besteld en ontvangen, goed en degelijk verstuurd in grote doos met twee accu's en spijkers en nietjes. Ik kon meteen aan de slag. De slagkracht viel me iets tegen, want bij elke spijker moet er een hamer aan te pas komen om de spijker verder in de plint te slaan, verder een prima apparaat. Voor zwaardere klussen en afhankelijk van het hout vind ik hem niet geschikt.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik heb inmiddels vier apparaten van Vonroc uit de 20volt accu serie. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker voor een hobbyist die graag zelf de klisjes in en om huis doet zijn de apparaten van voldoende kwaliteit. Ik kan de Vonroc apparaten dan ook van harte aanbevelen. Ik heb een heggenschaar, een multi-tool, boorhamer en schuurmachine. Alles naar tevredenheid.
AS
6 mei 2024

Stevige en mooie werkbank. Montage instructie matig.

Snelle levering van een stevige werkbank. Tenminste als hij eenmaal staat. De werkinstructie kan veel beter. Als ervaren klusser had ik toch wat moeite met de montage. De gaten van de korte steunbalk op de achterplaat zaten niet goed. De schroeven waarmee de zijsteunen voor de achterplaat worden gemonteerd, kunnen ook niet allemaal vastgedraaid worden (geen ruimte voor).
GM
Gerrit M.
NOORDWIJK ZH
Correcte en snelle levering van de Sleuvenfrees, badkamer tegels zijn gezet met cement en daarna is er nog een tegel opgeplakt. door vele sleuven te frezen op de juiste diepte ben ik nu in staat om alles van de muur af te hakken. De sleuvenfrees heeft door zijn vorm ( zware motor links) wel de neiging om naar rechts af te buigen, daar rekening mee houden bij gebruik.
21 apr 2024
Nadat ik een mail gestuurd had dat ze mijn pakketnr bij DPD niet niet konden vinden, kreeg ik de andere dag een mail terug. Mijn pakket was zoek maar ze wilde gelijk een nieuwe sturen als ik daarmee eens was. Omdat het lang kan duren eer dat het gevonden is. Ze hebben dezelfde dag een nieuwe gestuurd en die is aangekomen. Dus de service vind ik heel netjes gedaan!
1 jan 2024

Er is aan alles gedacht!

Machines hebben alles, er ia overal aan gedacht. Multitool heeft snelspan systeem beter dan blauwe Bosch. Decoupeerzaag heeft laser en aanslag. Boormachine heeft een haakje om die aan broek op te hangen. Maar kitpistool heeft amper genoeg kracht om lijm te persen. Tijd zal leren of die echte klussen aankan. In ieder geval veel machines voor weinig geld.
16 mei 2024

De prijs-pret verhouding :)

De prijs-pret verhouding van de producten die ik heb (veel hand gereedschap op 20V accu’s) is heel erg fijn voor mij als thuis klusser die niet onhandig is. Vooral de communicatie is sterk. Ik had een probleempje, zelf veroorzaakt, vroeg om hulp en werd zeer prettig en vrij snel geholpen. After sales is net zo belangrijk als het product.

Zeer tevreden

Ik heb al regelmatig producten gekocht en prijs/kwaliteit in orde.Bestelling ook altijd op tijd gekregen.Klantenservice ok.Nog geen breuk gehad aan machines of batterijen dus dienst na verkoop kan ik niet beoordelen.Ook zou het nuttig zijn als een product uit voorraad is er een datum bijstaat vanaf wanneer het terug beschikbaar is.
24 mei 2024
Vonroc is steeds verrassend compleet, als je net denkt hoe moet ik dit in elkaar zetten zie je het antwoord.Idem met de bediening, alles is goed doordacht. Het enige wat m.i. ontbreekt is een QR code op de leverbon om de registratie gemakkelijker te voltooien. p.s. de hogedrukspuit staat er niet op, maar die ook niet op accu :)
20 apr 2024

Klein maar een ware krachtpatser

Op tijd geleverd. Netjes verpakt. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Zeer tevreden met de hogedrukreiniger. Degelijk materiaal en de kleinste die ik heb is een power maatje. Terras tegels waren je aten niet gedaan en met de turbolans waren ze niet meer zwart en groen, maar weer de originele kleuren. (Rood, licht rood en geel)
30 sep 2023
eenvoudige verpakking met een goed product. tot nu toe al meerdere producten gekocht van VONROC en deze bevallen prima. enigste wat ,naar mijn gevoel, beter kan probeer eens een andere bezorgdienst in plaats van de DPD, want die laten regelmatig een steekje vallen en komen vaak 2 dagen later pas het pakket bezorgen.
16 mrt 2024

Geweldige aftersales service

Een van de accu's van mijn nieuwe reciprozaag was stuk. Na melding moest ik een foto van de controle lampjes op de accu opsturen. Per omgaande kreeg ik een totale set nieuwe accu's toegestuurd. Top! Geweldige service. En de machine werkt perfect. Ik kijk uit naar de aanschaf van de volgende snoerloze VonRoc machine.