VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.343 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Bouwlamp met rondom verlichting

Ik heb na lang zoeken de VONROC PRO Bouwlamp 360° gevonden. Verschillende bouwlampen bekeken maar ze gaven allemaal te weinig licht om goed bij te kunnen schilderen zonder iedere keer de lamp te verplaatsen. Deze geeft meer dan voldoende licht en dat voor een schappelijke prijs dus zeer tevreden over deze aankoop.
25 mei 2024

Mooie betaalbare machines

Mooie goede machines met een puike accu. Heb al enkele machines, met goede service en snelle bezorging. Ik heb op accu een kruimeldief, een boormachine met een slagschroevendraaier machine, Decoupeerzaag, cirkel zaag, klopboormachine, slijptol, alleszins terrasverwarming, en afstandsonderwijs, dik tevreden.

Goed product,

Maait zo als het hoort. Stond eerst op uitverkocht en online niet duidelijk wanneer hij weer beschikbaar was, na bellen konden ze vertellen welke week hij er weer was(helaas zaten ze er wat naast) uiteindelijk besloten hierop te wachten en hem aan te schaffen. Blij mee, mooi compact en doet wat het moet doen.
PK
Piet K.
Beekdaelen
19 okt 2023

Vonroc is The Shit!

Yep, Vonroc is The Shit. En dat is niet negatief bedoeld voor wie dat zou denken, maar het staat voor.. ze zijn écht goed. Prijzen top, kwaliteit top en regelmatig (heel vaak eigenlijk) goede kortingsactie's. Ík kijk altijd eerst op hun website of ze hebben wat ik zoek en dan pas bij een andere webshop.
18 jan 2024
veel leuke goede spullen. zeker voor de prijs. medewerkers en service. helemaal perfect. gewoon geweldig daar kunnen er nog veel wat van leren. twijfels om te kopen bij vonroc. ik zeg doen de accu gereedschappen zijn geweldig.ik gebruik al 3 jaar de heggenschaar, trimmer, bladblazer,en slijptol.. top
AV
Arne V.
Rucphen
2 okt 2023
Mooie producten tegen scherpe prijzen! Verder een snelle service. Ik ben compleet tevreden. Ik heb een cement-menger 1.200W gekocht. Een super fijne machine. In plaats van een paar keer bij de bouwmarkt huren, kun je voor die kosten beter zelf een menger aanschaffen. Dan ben je goedkoper uit.
GS
G. S.
Burum
11 feb 2024
Bestelling is weer prima verlopen en nog een dag eerder bezorgd dan aangegeven. Polijstmachine heb ik nog niet kunnen testen door het weer , maar ik twijfel niet dan de kwaliteit! Mijn keuze is hierop mede ingegeven door de vele positieve recensies op internet en eerdere aankopen van Vonroc
19 okt 2023

Goede luchtbevochtigers

Kwaliteit prijs verhouding is goed de lucht bevochtiger werkt goed en makkelijk met de afstandsbediening doet alleen geen auroma geur verspreiden want die mogelijkheid zit er niet op ze zijn heel langzaam in informatie aanpassen is naar 3 maanden nog steeds de zelfde tekst daarom 4 sterren
26 mei 2024
Zeer snelle levering van de hogedrukspuit. Tijdens gebruik bleek er iets niet goed te werken en dit is zeer goed opgelost door meteen een nieuw onderdeel op te sturen na contact met een heel vriendelijke medewerker van de klantenservice. Dankjewel Ivan. Ik ben zeer tevreden.
RB
Rolf B.
Zaandam
17 okt 2023
Ik heb een afkortzaag en een Lijmpistool gekocht. Bij de afkortzaag is het even wennen dat het zaagblad in het begin bij gebruik erg trilt, maar de zaagsnede is exact. De lijmpistool heeft erg dunne lijmstiften, dus voortdurend bijvullen. Maar ook deze werkt erg goed.
15 okt 2023

ik raad het zeker aan.

prima kwaliteit voor een schappelijk bedrag. tevreden met de dingen die ik heb gekocht. wel jammer is dat ik iets koop vanwege het 5 jarig bestaan van de website en een week later krijg ik weer een email waarin een korting code staat omdat vonroc exact 5 jaar bestaat.
14 apr 2024
Perfecte machines ! Degelijk en alles met de accu, die maar door blijft gaan 🙂 Maar hoe zit het met de garantie en service ? Want één machine werkt niet meer naar behoren , dus nu moet ik aanspraak gaan maken op de garantie die bijna is verlopen ! Dus afwachten!
na 1,5 jaar ging verwarming kapot. Het bleek fabrieks foutje. Maar klanten service was heel vriendelijk en kwam snel met een passende oplossing. Super netjes opgelost en heb zelfs voor mijn vriend nog een keer de zelfde verwarming gekocht. want product bevalt goed
13 jan 2024
Uitstekende kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs, hier zouden vele aanbieders een voorbeeld aan kunnen nemen. Drie verwarmingen gekocht die fijne warmte geven. Die via wifi In één app bij elkaar te voegen zijn en vervolgens afzonderlijk bedienbaar. Fantastisch.

Dompelpomp type SP508AC uitstekend

De dompelpomp van type SP508AC bevalt zeer goed, de elektronische vlotter werkt optimaal in kleine ruimtes (in mijn geval 30cm pvc buis). De pomp loopt probleemloos sinds 3 weken en slaat elke 2minuten voor ongeveer 20seconden aan. De pomp loopt ook mooi rustig.
Goed product, alleen de levering kan beter. Helaas werd ‘vandaag besteld, morgen geleverd’ niet waargemaakt. Vanwege zaterdaglevering bij de vervoerder zou dit pas een volgende zaterdag geleverd worden. Na contact met de vervoerder toch redelijk snel bezorgd.
snelle levering, prima gereedschap aftersales beetje een lastige ervaring. een item werkte niet. mailwisseling met klantenservice verliep erg stroef. door een medewerker werd telefonisch contact opgenomen, waarna er zeer snel een oplossing kwam. .
28 apr 2024

Repriozaag ,grastrimmer

Repriozaag ging stuk ,maar snel vervangen, nieuwe zaag werkt prima, ook een grastrimmer gekocht deze werkt ook prima, waar ik de zelfde accu kan gebruiken als van de zaag, had eigenlijk een zwaardere accu willen kopen maar die was niet leverbaar.
2 mei 2024
De machine doet wat je ervan verwacht. Je trilt zelf niet mee en dat is een groot voordeel. Ik heb eeb beraapte binnenmuur cementvrij gemaakt en dat ging gemakkelijk. Een minpunt: de machine is behoorlijk zwaar en dat merk je wel na een dag werk.
27 jan 2024

Goede prijs kwaliteit…

Fijn bedrijf wat goede prijs kwaliteit levert naar rato. Als eigenaar van meer dan de helft van het 20v assortiment weet ik dat t ook heel blijft zolang je er dan ook normaal mee omgaat. En gaat t eens mis doen ze ook niet heel moeilijk.