VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.299 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

29 mei 2024
29 mei 2024
24 mei 2024
24 mei 2024
31 mrt 2024
Bezorging snelheid etc is helemaal top alleen de producten niet 100 % tevreden over . Ik heb een stoffeerders bedrijf . De tacker zit een veiligheidpal op die gaat vaak scheef waardoor hij geen spijkers kan schieten op het tapijt . De mixer laatst gekocht ik had besloten om de mixer te kiezen met acu inverband de grote van de klus die ik uitvoer . Ik mix max 10 zakken egaline en de snelheid van de mixer is matig en de accu is heel snel leeg moet wel eerlijk zeggen ik heb de accu van 2 am dus de kleine acu en daar kan ik 2 zakken egaline mee mengen wilde de accu van 4 am bestellen maar als ik dan 4 zakken maar kan mengen is dit niet echt de oplossing .ben daar op dit moment nog over na aan het denken wat ik het beste kan doen.
23 mrt 2024
Tot nu toe heel tevreden met de machines. En tot nu toe twee minpunten. Aan de afkortzaag zit een te zwakke klemschroef om de zaag op de geleiders (glijders) te blokkeren. De kunststof vleuge op de inbusschroef brak de eerste keer al af. En, de zak voor het electrisch kitpistool is veel te klein om de hele machine in op te bergen. Verder ben ik nog steeds een fan van Vonroc. Een redelijk goede kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs. Met hartelijke groet, Joop Rosie ikhelpmaken.nl
AV
Albert V.
Staphorst

Netjes op tijd bezorgd maar....

Netjes op tijd bezorgd. De chauffeur gooide het pakket van 25 kg met daarin een dure hogedrukreiniger zo naar binnen zonder iets te zeggen. Onbeschoft persoon!! Terwijl ik de deur voor hem open deed... De verpakking waarin de reiniger verpakt was is te kwetsbaar. Heel zwak karton, zo kan je geen dure apparaten afleveren.
AB
A B.
Wapenveld
19 okt 2023
Ik moest apparaat terugsturen ivm een defect. Slechte kwaliteits controle. Maar ze hebben het goed opgelost. Maar als je het apparaat snel nodig hebt, dan heb je wel een probleem.
23 nov 2023

Accu Vonroc tacker

Een accu Vonroc tacker besteld en ontvangen, goed en degelijk verstuurd in grote doos met twee accu's en spijkers en nietjes. Ik kon meteen aan de slag. De slagkracht viel me iets tegen, want bij elke spijker moet er een hamer aan te pas komen om de spijker verder in de plint te slaan, verder een prima apparaat. Voor zwaardere klussen en afhankelijk van het hout vind ik hem niet geschikt.
AS
6 mei 2024

Stevige en mooie werkbank. Montage instructie matig.

Snelle levering van een stevige werkbank. Tenminste als hij eenmaal staat. De werkinstructie kan veel beter. Als ervaren klusser had ik toch wat moeite met de montage. De gaten van de korte steunbalk op de achterplaat zaten niet goed. De schroeven waarmee de zijsteunen voor de achterplaat worden gemonteerd, kunnen ook niet allemaal vastgedraaid worden (geen ruimte voor).
1 jan 2024

Er is aan alles gedacht!

Machines hebben alles, er ia overal aan gedacht. Multitool heeft snelspan systeem beter dan blauwe Bosch. Decoupeerzaag heeft laser en aanslag. Boormachine heeft een haakje om die aan broek op te hangen. Maar kitpistool heeft amper genoeg kracht om lijm te persen. Tijd zal leren of die echte klussen aankan. In ieder geval veel machines voor weinig geld.
30 sep 2023
eenvoudige verpakking met een goed product. tot nu toe al meerdere producten gekocht van VONROC en deze bevallen prima. enigste wat ,naar mijn gevoel, beter kan probeer eens een andere bezorgdienst in plaats van de DPD, want die laten regelmatig een steekje vallen en komen vaak 2 dagen later pas het pakket bezorgen.

Goed product,

Maait zo als het hoort. Stond eerst op uitverkocht en online niet duidelijk wanneer hij weer beschikbaar was, na bellen konden ze vertellen welke week hij er weer was(helaas zaten ze er wat naast) uiteindelijk besloten hierop te wachten en hem aan te schaffen. Blij mee, mooi compact en doet wat het moet doen.