VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.299 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

19 okt 2023

Goede luchtbevochtigers

Kwaliteit prijs verhouding is goed de lucht bevochtiger werkt goed en makkelijk met de afstandsbediening doet alleen geen auroma geur verspreiden want die mogelijkheid zit er niet op ze zijn heel langzaam in informatie aanpassen is naar 3 maanden nog steeds de zelfde tekst daarom 4 sterren
21 aug 2024

Prima product.

Mooi afgewerkt product. Nu één keer gebruikt. Wat direct opvalt is dat als je enige kracht gebruikt om een oppervlak op hoogte te reinigen, als de buizen zijn uitgeschoven, dat deze (in mijn ogen) makkelijk terugschuift; waardoor er niet meer bij kan en de de buis moet uitschuiven.
15 okt 2023

ik raad het zeker aan.

prima kwaliteit voor een schappelijk bedrag. tevreden met de dingen die ik heb gekocht. wel jammer is dat ik iets koop vanwege het 5 jarig bestaan van de website en een week later krijg ik weer een email waarin een korting code staat omdat vonroc exact 5 jaar bestaat.
14 apr 2024
Perfecte machines ! Degelijk en alles met de accu, die maar door blijft gaan 🙂 Maar hoe zit het met de garantie en service ? Want één machine werkt niet meer naar behoren , dus nu moet ik aanspraak gaan maken op de garantie die bijna is verlopen ! Dus afwachten!
Goed product, alleen de levering kan beter. Helaas werd ‘vandaag besteld, morgen geleverd’ niet waargemaakt. Vanwege zaterdaglevering bij de vervoerder zou dit pas een volgende zaterdag geleverd worden. Na contact met de vervoerder toch redelijk snel bezorgd.
snelle levering, prima gereedschap aftersales beetje een lastige ervaring. een item werkte niet. mailwisseling met klantenservice verliep erg stroef. door een medewerker werd telefonisch contact opgenomen, waarna er zeer snel een oplossing kwam. .
28 apr 2024

Repriozaag ,grastrimmer

Repriozaag ging stuk ,maar snel vervangen, nieuwe zaag werkt prima, ook een grastrimmer gekocht deze werkt ook prima, waar ik de zelfde accu kan gebruiken als van de zaag, had eigenlijk een zwaardere accu willen kopen maar die was niet leverbaar.
2 mei 2024
De machine doet wat je ervan verwacht. Je trilt zelf niet mee en dat is een groot voordeel. Ik heb eeb beraapte binnenmuur cementvrij gemaakt en dat ging gemakkelijk. Een minpunt: de machine is behoorlijk zwaar en dat merk je wel na een dag werk.
25 sep 2023
Heb het pakket in goede orde ontvangen helaas was het pakket niet te volgen. En had ik geen idee wanneer het zou aankomen. We binnen twee dagen na bestelling geleverd zoals op de site staat vermeld. Mits er een weekend tussen zit
HK
Bestellen gaat erg eenvoudig. Communicatie is prima. De bestelde decoupeerzaag werkt prima. Bewust gekozen voor een type met snoer, omdat mijn huidige op accu van een ander merk niet goed zaagt en steeds de accus leeg trekt.
1 okt 2023
Gereedschap voor een redelijke prijs. Wat beter kan is de verpakking van kleine materialen! B.v. spijkers besteld voor de tacker maar die doosjes werden totaal gescheurd afgeleverd. Ook de inhoud is niet meer bruikbaar!
7 jan 2024
vrij snel opgestuurd jammer dat we de eerste keer een cirkelzaag kregen ipv de bestelde muurfrees. Maar na herstel lijkt de muurfrees prima te presteren komt heel degelijk ondanks dat hij niet erg duur was...
10 mei 2024
Kwaliteit is zeer goed mar de levering was onvolledig. E-mail met mijn vraag hierover bleef onbeantwoord. Een dag later ontvingen we de rest. Super blij met alles; parasol hoes en parasol tegels.
GV

De volgende zendingen compleet doen

De volgende zendingen compleet doen. Had nu een slang ontvangen zonder slangen klem. Gelukkig wel goed en snel gecorrigeerd met een refund zodat ik zelf direct snel elders een klem kon halen.
Goede prijs/kwaliteitverhouding voor zover na een week te beoordelen. Spullen zien er netjes uit, op tijd geleverd. De decoupeerzaag is wel erg zwaar, maar dat is te verwachten met deze prijs.
De decoupeerzaag lijkt een mooie machine. Hopelijk heb ik hier meer plezier van dan van de invalzaag van jullie. Want dat apparaat is absoluut niet geschikt voor de gevorderde doe-het-zelver.
een foutje in de bestelling werd zeer correct afgehandeld. Beter doen : alles zeeeeeeeer computer vriendelijk en inzichtelijk maken zodat ook computer nullen er mee overweg kunnen
MV
Mark v.
Haarlem
12 mei 2024

20V apparaten zijn prima.

20V apparaten zijn prima, echter de duurzaamheid kan nog beter. Een van de accu's na 2 jaar defect en van de boormachine werkt de variërende snelheid niet meer na 3 a 4 jaar.
31 okt 2023
geleverde accuboormachine perfect ,alleen geleverde klopboormachine had ik een vraag . Heb dit via een email iets over gevraagd , daar heb ik nog geen antwoord meer over gehad
Prima betaalbaar en werkzaam systeem met de 20 v batt Ligt nu een schuur- en boormachine en haakseslijper aan boord van mijn boot en dat werkt met 1 type batt erg handig