VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.299 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

snelle bevestiging per mail en bezorging volgens afspraak. Hoe het product gaat bevallen weet ik nog niet. Is cadeau gegeven en wordt wrs pas in voorjaar gebruikt
17 mrt 2024
Prijs kwaliteit is helemaal prima, ik kan mijn werk doen met het gereedschap van Vonroc. Niet het beste materiaal wat er te koop is, vandaar de goed beoordeling
prima apparaat aanloop probleem met hoge piek spanning niet geschikt voor nieuwbouw huis moest een andere aardlek schakelaar plaatsen in de meterkast
Prima kacheltje die doet wat hij moet doen. Thermostaat geeft een (veel) andere waarde aan als de huis thermostaat maar het is wel behaaglijk warm
11 nov 2023

Aflevering slecht

De zette de chauffeur set 2 kachels tegen de voordeur aan en toen ik de deur opendeed was hij weg en mijn kachels donderde op straat. Waardeloos,
Ik kan nergens een nette factuur met garantie termijnen / bepalingen vinden. Zou wel prettig zijn als webportalen snel Opkomen en verdwijnen ..
17 mrt 2024
bestelling is goed gegaan, moest wel heel lang wachten dat ie in voorraad was. zou eigenlijk een bericht krijgen ,maar dat is niet gebeurd
6 mei 2024
Mooi stuk gereedschap voor nette prijs. Enige minpunt is de laser. Deze stond niet goed en was ook niet goed te stellen op de zaagsnede
De producten (gereedschappen) die ik gekocht heb nog geen klachten mee . Alleen decoupeerzaag op accu onhandige strakke aan uit knop.
Goede afhandeling van garantie! Zondermeer netjes zoals ze garantie werk afhandelen. Kunnen een hoop zaken een voorbeeld aan nemen.
vlugge bestelling, echter de bandenpomp met barmeter valt groter uit op foto dan in werkelijkheid, had steviger materiaal verwacht.
25 apr 2024
Jammer genoeg was de kleur van de parasol niet antraciet zwart, maar echt zwart. Verder ziet de parasol er goed uit. Nu de zon nog.
Gewoon goed gereedschap degelijk materiaal. Wat ik ook heel goed vindt is dat je voor elk gereedschap dezelfde accu kunt gebruiken
17 mrt 2024
Perfecte behandeling, snelle aflevering en goede tot perfecte aparaten. In een woord dus goede tot perfecte betaalbare aparaten.
TL
tony l.
Landgraaf
Levertijd en kwaliteit - prijs-verhouding is prima Echter op vragen krijg je geen antwoord … moeilijk contact met klantenservice

Verticuleermachine

1 ster minder omdat bezorging via dpd gaat. Deze duurt een paar dgn langer. Donderdag besteld, volgend week dinsdag in huis
De beschrijving bij de tafelzaag kan beter en duidelijker. Bv maten van de breedte platen die je in het verstek wilt zagen
Jullie bedrijf is goed en je ontvangt je spullen laat maar dat ligt aan julllie bezorgdiensten DPD Producten zijn goed
13 okt 2023

ervaring met de vlakschuurmachine

Met de vlakschuurmachine al veel gedaan. Nu een nieuwe steunschijf ervoor besteld. Gemakkelijk kunnen wisselen. Prima !
16 mei 2024
De machine werkt prima. Alleen de freeskoppen zijn vreselijk. De lagers gaan zo snel kapot en dan heb je er niks aan.