VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.299 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Zeer tevreden

Als je een bestelling doet, is het het ook best snel in huis, en je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Fijn apparaat

Sterke motor hakt alle takken snel klein. Helaas is het beschermrubber direct gescheurd door de invoer van de takken
KD
Kayou D.
Eijsden
Nette ervaringen met dit bedrijf. Goed spul tegen redelijke prijzen. Bestellen, betalen en levering zijn prima
Service vlot en correct. Gereedschap zoals cirkelzaag en accuboormachine goed. De rest moet ik nog gebruiken..
De klantenservice is goed. Snel afgehandeld en zonder moeilijk te doen. Jammer dat het product zelf tegenviel.
De service verdient 5 sterren, sommige producten zijn super en sommige producten kunnen zo de prullenbak in
bestelling correct afgehandeld. Vragen over product werden niet proffessioneel beantwoord. Dit kan beter.

Goede service

Bestelde spullen vlot geleverd volgens afspraak en bij een missend onderdeel heel vlot naar geleverd

Verpakking stofzuiger te dun

Snelle verzending. Stofzuiger slecht verpakt. Tot 2x toe dead on arrival. Daarna geld teruggevraagd.
24 dec 2023
zeer snelle bezorging. toch mis ik een koffer waar men de schroefmachine kan plaatsen en bewaren.
21 jan 2024
Goed en makkelijk alleen apart dat soms de prijzen bij bol com lager zijn dan bij vonroc zelf
5 mei 2024
De prijs VONROC is bij mij bekend heb al diverse artikelen aangeschaft ben er tevreden over
20 apr 2024
Duidelijke uitleg en hulp bij maken van keuzes. Vriendelijke medewerker. Correcte bezorging
AV
A V.
Burgum
De service is perfect Kijken naar multitool is niet goed laat zaagjes na een minuut los
RG
Robin G.
Veenendaal
8 nov 2023

Snelle levering en goed product

Snelle levering, geleverde product is naar wens en prijs-/kwaliteit verhouding is goed.
21 okt 2023
Normaal wat je ook mag verwachten. Je doet een bestelling, betaal en het wordt bezorgd.
16 apr 2024
Goede kwaliteit, ergonomisch niet perfect, t-racer iets tekort en de trekbeugel ook.
Mooi product, wel jammer dat het multitool niet netjes in het bijgeleverde etui past.
PV
Pieter v.
Ravels (B)
22 nov 2023
machine is goed aangekomen, en heeft zich "goed gedragen": project is nu gedaan
De boorhamer doet wat het moet doen. Geen vervelende geluiden. Duidelijke knoppen.