VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.090 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.173 beoordelingen in totaal

In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

7 aug 2024
Kwaliteit is zoals de prijs. snelle levering ook. Enige waar ik over te mauwen heb zijn de handleidingen. Die zijn ronduit slecht met onduidelijke plaatjes. Dat is echt iets om te verbeteren.
7 aug 2024
De producten die ik aangeschaft heb voldoen goed. De wel of niet bijgeleverde zak behoord niet tot jullie kwaliteit. Een koffer zou prettiger zijn
7 aug 2024
Ik vind het gereedschap mooi en handzaam. Ben alleen tot nu toe niet zo tevreden over de accu decoupeerzaag. De zool gaat heel snel krom.
7 aug 2024
De boormachine werkt prima. Van de boorhamer ben ik geschrokken. Al de eerste de beste keer begon die te roken.
7 aug 2024
Goede producten voor nette prijzen; gewoon zoals het hoort. Dat is al bijzonder tegenwoordig.
7 aug 2024
Prima hogedruk reiniger voor non proffesioneel gebruik. Krachtig genoeg en redelijk stil.
JT
John T.
Wateringen

Minpuntje

Her enige is, dat er geen koffer bij de geleverde boorhamer zit, alleen een zak.
7 aug 2024
Mooie reeks producten. Snelle bezorging en goede klantenservice.
7 aug 2024
snelle bestelmethode en daarna ook snelle levering goed verpakt
7 aug 2024
Snelle en goede verzending van het bestelde materiaal.
7 aug 2024
Snelle verzending en prima prijs/kwaliteit verhouding!
7 aug 2024
tot nog toe tevreden vooral met het fijnere werk
7 aug 2024
Snelle levering en goede kwaliteit en prijzen.
7 aug 2024
Service is top, kwaliteit product kan beter
7 aug 2024
Weer een snelle en goede levering
7 aug 2024
er is geleverd wat is afgesproken
7 aug 2024
Precies zoals men mag verwachten
Goede prijs kwaliteit verhouding
JB
Jeanine B.
Nederland
7 aug 2024
Mooi product en goed verpakt.
uniform accu-systeem