VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.637 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

20 okt 2023
Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.

Beoordelingen voor VONROC Nederland

30 sep 2024
Kwailiteit, snel geleverd en een goede prijs. Ik heb de muurschuurmachine met stofafzuiging waarmee ik al flink wat muren en plafonds strak mee heb gekregen. Verder heb ik een tagger die het goed doet en degelijk aanvoelt. Ook de elektrische kitspuit heb ik in mijn bezit en is een sterk apparaat. De laatste op accu en over de werkduur ben ik zeer tevreden. Alles werd netjes mooi verpakt, compleet, fonkelnieuw geleverd.Dit maak ik weleens anders mee dat er iets mist of al eerder is uitgepakt. Bij Vonroc heb ik dit nog nooit meegemaakt.
PV
Peter v.
Ouderkerk aan de Amstel
27 sep 2024

bezorgingstijd

Er werd een bezorgingstijd vermeld dat de koelkast tussen 14.30 en 16.45 bezorgd zou worden, werd uiteindelijk 17.10 uur, dus beter niet meer vermelden
18 sep 2024

Super blij!!

Super makkelijk bestellen en super snelle levering. Blij met de Vonroc luchtpomp. Prima kwaliteit, compact en maakt niet te veel herrie. Aanrader!!
Goeie spullen. Heb nu meerdere accu apparaten gekocht en die bevalen allen best of het nu een schroefmachine is of een kleine kettingzaag ik heb geen klachten. Doordat je aan een type koppeling bij de accu's gebruikt is het heel handig dat er vele apparaten voor zijn en je niet iedere keer veel geld kwijt bent voor andere accu's en laders..
PA
Pedro A.
Woerden
Geweldige service/support. Na eerst defecte accu en later defect in multitool machine, contact opgenomen en probleem uitgelegd aan de hand van foto en video. Support had meteen nieuwe producten opgestuurd, zonder de defecte producten retour te willen nemen. Kortom perfecte oplossing en top service van Vonroc.
1 okt 2024
Een product was niet geleverd en heb hier melding van gemaakt. Er is meteen een nieuwe verstuurd die dag erna al binnen was. Klasse opgelost wat ik overigens ook per e-mail te kennen heb gegeven. Hier kunnen andere webshops wat van leren 👍🏻
Zeer goed voor de prijzen. Ik gebruik veel gereedschap van vonroc voor onze verbouwing en het doet allemaal zijn werk. Soms sneuvelt er iets, het is geen dewalt zeg maar, maar ik koop standaard bijna alles van hier. Geld meer dan waard!
28 sep 2024
Mijn bestelde tegelzaagmachine vertoonde een technisch mankement. Beschrijving en foto gestuurd van het euvel. Binnen enkele werkdagen werd een nieuwe machine gestuurd. Nog nooit ergens anders meegemaakt. Buitengewoneservice van VONROC!
Nette en snelle communicatie. Fijn dat de accu's uitwisselbaar zijn. Minder goed is de uitleg bij de apparaten. Helaas geen filmpjes van de producten dus mail ze helaas af en toe omdat ik niet begrijp wat er in de handleiding staat
Vonroc heeft een snelle en goede levering van haar producten. Mocht, bij hoge uitzondering, iets mis zijn met het product, wordt dit snel opgelost. Een enkele keer had ik iets meer vermogen/power van het artikel verwacht.
HP
Hans P.
DORDRECHT

Duidelijke info en tijdige levering

Duidelijke info gedurende het leveringsproces met uiteindelijk duidelijke info rondom tijdvak levering. Levering inderdaad correct binnen genoemd tijdvak en door nette, vriendelijke chauffeur. Top.
26 sep 2024
Hoog service gehalte. Heb bijna 20 items van Vonroc. Als fanatieke klusser zegt dat genoeg. De prijs is van dien aard dat je wel een gok kunt wagen. En dat pakt ook nog goed uit. Hoe fijn is dat!
De bestelling was goed. Alleen 1 kacheltje stond op ze kop in de dood zonder karton vorm eronder geen plastic geen boekje geen doos dicht geplakt. En de andere doos zat alles netjes er in .
20 sep 2024

Goede spullen, basic waar voor je geld!

Goede spullen, basic goed geprijsd waar voor je geld. Prettig werkend gereedschap met universele accusystemen. Netjes en snel geleverd en veilige betaalmogelijkheden.
Een montage handleiding via you tube zou het een stuk simpeler maken. Verder een prima apparaat die doet wat het belooft. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding
Gewoon hartstikke goed en handig gereedschap. Had ik eerder moeten kopen. Prettig personeel en fijne en duidelijke website. Gewoon doorgaan op deze manier.
22 sep 2024
Ik heb de platform schuurmachines,ventilator,decoupeerzaag,boomzaag,stofzuiger,bladblazer,(versnipperaar geen platform)en workmate... ben super tevreden!!!!
Mooie hakselaar, alleen kan de zak wat beter geconstrueerd worden. Sluit niet mooi af, waardoor er regelmatig hakselaar naast de zak op de grond komt.
De polijst machine is snel geleverd en werkt uitstekend. Een werkkoffer in Festool systainer formaat tegen meerprijs erbij zou top zijn. Blij mee!
Snelle levering prima. Hoop dat levensduur accu ook prima zal zijn. Hebben jullie suggesties voor het energiebeheer ? Dan hou ik mij aanbevolen