VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.255 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Handleiding is te summier en onduidelijk. Problemen met het afstellen van de machine. Schijf en plateau niet 90graden zijn. Maar dat lukte niet. Ook niet met een kallibratie indicator. Geen idee wat dat is. We hebben het bedrijf gebeld voordat we we al wn mail naar afd service gestuurd maar krijgen geen retour antwoord. Machine gaan we terugsturen als ze Probleme nier oplossen
20 aug 2024
Ik heb een bladblazer besteld en betaald. Na een week niks gehoord te hebben maar een mail gestuurd. Ik kreeg als antwoord, „deze is uitverkocht, daarom kan hij ook niet geleverd worden, denk ik“ Het zou prettig zijn als je daarvan op de hoogte gesteld zou worden. Als het goed is wordt het geld geretourneerd.
20 aug 2024
Verkeerde artikel gekregen na veel heen weer gemail heb ik mij er maar mee ingestemd om het verschil in prijs terug te laten betalen. Heb dus een zeer slechte ervaring heb er over nagedacht om het op verschillende media te zetten. Ook slecht dat alles via de mail moet ipv een telefoon nummer.

Miskoop

Ik denk er sterk over deze grasmaaier terug te sturen. Na een maairondje ligt er heel veel gras plat, zonder afgesneden te zijn.
9 aug 2024
als er wat besteld wordt , neem dan de tijd en controleer dan of de juiste bestelling de deur uit gaat . nu moest ik eerst het verkeerde product terug sturen , zodat het bijna 2 weken duurde dat ik het juiste product in huis had .
7 aug 2024
Ik heb een bestelling geannuleerd, maar dit is niet doorgegeven aan klarna, dus moet ik die betalen. Is slordig had ik wel door gegeven om dit ook aan klarna te bevestigen. Nu moet ik voor niks betalen
7 aug 2024
Haakse slijper is waardeloos. Na 5 a 10 minuten gebruik laat hij het al afweten. Wellicht te warm geworden. Je kunt hem beter gebruiken om je nagels te doen of om eelt te verwijderen.
7 aug 2024

Aankoopbedrag niet teruggestort na retour

Vooruit betaald, zou binnen 2 dagen geleverd worden, werd ruim een week later. Retour gestuurd maar nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
7 aug 2024
ik wacht nog steeds op me geld van retour zending het duurt te lang
7 aug 2024
Product kwam drie dagen later binnen dan beloofd
Producten vaak niet op voorraad met nam accu 4.0
13 aug 2024
Zaag gekocht maar accu ga 2 x zagwn leeg
26 mei 2024
Ik vroeg nog om informatie. Terwijl ik een Bestelling geplaatst heb. En ze wisten nergens, van of welk artikel of.. dacht waarom heb ik die compressor gekocht daar? SLECHT SLECHT SLECHT EN NOGMAALS MACHTIG SLECHT!
26 mei 2024
Zit nu al meer als een week te wachten op een accu , die de volgende dag bezorgd zou worden . Of het nu aan de bezorger ( dpd) of vonroc ligt , dat weet ik niet maar slecht is het wel
3 jun 2024
bestelling was niet compleet opberghoes ontbrak na contact met klantenservice is het niet mogelijk om opberghoes na te sturen
8 jun 2024
Helaas was se telescopische heggenschaar al kapot bij aankomst, zeer teleurstellend, uiteindelijk m’n geld terug gekregen
16 jun 2024
Helaas een defecte wasborstel,en ik moet bijna een maand wachten op nieuwe voorraad.
Antwoord van VONROC Nederland
18 jun 2024
Beste Jerry, Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad zo dat de was borstel momenteel niet op voorraad is. En wij zullen je een nieuwe toesturen wanneer wij het artikel binnen hebben. Met vriendelijke groet, Anne Vonroc
8 jun 2024
Stofzuiger besteld welke niet zuigt. Zit 0 kracht achter