VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.255 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

AR
Arjen R.
Almere
3 sep 2024

Zal hier waarschijnlijk terugkomen

21 aug 2024

Prima product.

Mooi afgewerkt product. Nu één keer gebruikt. Wat direct opvalt is dat als je enige kracht gebruikt om een oppervlak op hoogte te reinigen, als de buizen zijn uitgeschoven, dat deze (in mijn ogen) makkelijk terugschuift; waardoor er niet meer bij kan en de de buis moet uitschuiven.
Goede Service na een grote misverstand na mailen direct perfect opgelost nog niet ontvangen maar netjes gereageerd en verholpen Misschien een andere vervoerder POST.NL Misschien
22 aug 2024
Levering kwam wat later dan ik verwachte, dus als dat sneller zou kunnen voor toekomstige klanten/ bestelling dan zou dat een plus punt zijn.
Vorig jaar een accu Tacker besteld en bevalt me goed. Laatst een accu met lader besteld en volgende dag al geleverd. Goede service,klasse!!
Polijstmachine was snel geleverd en voelt degelijk aan, dak van de auto gepolijst en ben tevreden, doet waar die voor gemaakt is.
23 aug 2024
Boorhamer is prima, doet het goed. Bijgeleverde 6 mm steenboor is zo krom als een hoepel. Dus kwaliteitscontrole
Bestelling Parasol, Snel ontvangen. Degelijk verpakt en voldeed ook kwalitatief aan onze verwachtingen.
Duidelijk en snel afgehandeld # maar.. ben benieuwd met de garantievoorwaarden van het toestel-
22 aug 2024
apparaat prima, alleen de levering via de vervoerder is slecht. Doen niet wat ze zeggen, beloven.
22 aug 2024
De kwaliteit is voor huis tuin en keuken gebruik hoed, de service is goed
Snelheid van levering. Zaag doet het goed alleen een beetje veel herrie.
Prima heggeschaar, compact en een goede kunststof veiligheidhouder
MF
M F.
Harderwijk
22 aug 2024
Heel conpakt, licht gewicht en toch onverwacht krachtig.

tevreden

jammer niet in de winkel in de buurt af te halen
26 aug 2024
Snelle levering van een prima product
19 aug 2024
Snelle levering niks op aan te merken
geen probleem met retourneren
31 aug 2024