street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

7 okt 2023
Kwalitatief goede producten voor schappelijke prijzen. Aangeven welk model broek bij lichaamsbouw past. Ik ben vrij tenger van bouw en niet zo groot, het is steeds zoeken naar het type broek (naam) dat bij mij past. Ik vind het zonde van het versturen/terugzenden van producten die niet passen met het oog op milieu.
JW
jeannette w.
wilhelminadorp

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

JW
jeannette w.
wilhelminadorp

Aanrader

2 okt 2023
Bestel al jaren kleding van street one en nooit geen problemen.Snelle levering en als er een retour is wordt het bedrag ook snel weer teruggestort. Goede kwaliteit van de kleding en wordt altijd goed verpakt en keurig aangeleverd door Post. NL. Geen aanmerkingen.
27 sep 2023
Snelle bezorging, toen ik het terugstuurde, snel geld weer terug! Hele leuke mode, kijk wel vaak op de site. Winkel op Texel vind ik helemaal te gek! Zijn er niet meer van deze winkels? Wel vaak aan de grote kant, soms moet je een maatje minder nemen!
28 sep 2023
Hallo beste Street One klant, wij waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Je positieve feedback is zowel een stimulans als een bevestiging voor ons. Het zou ons een genoegen zijn je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team
MS
17 okt 2023
Goed kwaliteit van de trui. Een min point is dat het erg groot is dan de aanduidend maten. Ik had een maat kleiner besteld maar had twee maten kleiner moeten bestellen. Wel vlug bezorging!
17 okt 2023

Zeer tevreden

Zowel over fysiek als bij webshop kopen ben ik heel tevreden over de snelle en correcte afhandeling. Streetone is voor mij “Het Merk”, heeft leuke en betaalbare kleding.
13 okt 2023

Slaag heel vaak bij Street One

Altijd leuke kleding. Zeker de broeken Redelijke prijs Helaas boven kleding voor mij wat minder. Ik ben 1.76 maar vaak vind ik de armen van de kleding te kort
CW
Carola W.
Nieuwstadt
28 sep 2023

Goede ervaringen.

Overzichtelijk site, goede kwaliteit, snelle levering en ook de retouren worden netjes afgehandeld. Tot nog toe alleen goede ervaringen.
HD
17 sep 2023
Veel leuke items in de sales, goedkoper dan in de winkel en met minimale verzendkosten snel geleverd. Heel tevreden dus.
16 okt 2023
De grote keuze. Een levering uitstellen aan de hand van het ordernummer, bv 3 dagen later, zo fijn zijn.
16 okt 2023
Hallo beste Street One klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw suggesties en ideeën voor verbetering zijn erg belangrijk voor ons en zijn al doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij waarderen de opbouwende kritiek en hopen je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team

Mooie rok

Erg mooie lange rok. Erg mooie kleuren. Lengte had nog iets langer mogen zijn. Maat XS klopte voor mij.
16 sep 2023
Ik ben heel tevreden. Ik zou wel graag reviews over de kledingstukken kunnen willen lezen op de site.
26 sep 2023
Snelle levering, alle spullen netjes verwerkt en duidelijke leverings-/ retourbon.
16 okt 2023
Goed verpakt. Netjes bezorgd. Jammer, was te ruim. Makkelijk teruggestuurd.
TV
Truus V.
Groningen
Ruim assortiment. Overzichtelijke app. Snelle levering. Klantvriendelijk
6 okt 2023
Goede materialen. Fijne omschrijving pasvorm. Prijs kwaliteit is prima.
YE
Yvonne E.
Vlijmen
21 sep 2023
Een hele fijne en makkelijke webshop en fijne en betaalbare producten.
4 okt 2023
Voor mij een goede pasvorm. En natuurlijke materialen, heel fijn.
5 okt 2023
Goede kwaliteit en fijne aanbiedingen en snelle levering. Prima!
22 sep 2023
Fijne klantenservice en tevreden over mijn geleverde producten 👍🏼
16 sep 2023
Mooie, kwaliteit kleding , bezorging van de kleren is perfect