PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.658 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

18 mei 2024
12 mei 2024
10 mei 2024
23 mrt 2024
Keurige aflevering in dozen, planten vochtig genoeg en onbeschadigd. Planten zien er vitaal uit, maar wel iets minder van hoogte dan beloofd ( eerder 30 tot 40 dan 40 tot 60) Afspraak over bezorging was matig; niet op de verzochte dag en daardoor de dozen klets doornat geregend en volledig aan prut. Communicatie was lastig omdat de order in vieren gesplitst was en daardoor ook viermaal bij het bedrijf en dhl had moeten worden aangemeld. Zo hadden we in ieder geval nog een droge doos.
24 mrt 2024
Bedankt voor je review Gerard, nogmaals excuses voor de dag eerdere levering. We hadden rekening gehouden met een dag extra transport voor de waddeneilanden, maar bleek niet om een Waddeneiland te gaan, onze fout. De zending is overigens als 1 geheel onderweg gegaan, maar tijdens verwerking in het distributiecentrum blijven deze pakketten niet bij elkaar, waardoor het kan zijn dat een pakket een dag langer onderweg is. Desalniettemin veel tuinplezier van de Olijfwilghaag!
23 mrt 2024
Bijzonder snelle en goedverpakte leveringen. Eerste levering van Ilex cremata was een aangename verrassing: grote mooie plantjes (100). Meteen dezelfde bijbesteld (200). Prijs was op die paar dagen 10 cent gestegen en de plantjes met de helft gekrompen. Let wel, nog steeds mooi materiaal, maar ergens was ik toch wat ontgoocheld.
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Geert, het klopt dat de Ilex dark green bij levering niet meer groter is als de beloofde hoogte. Helaas waren ze plots schaars en zijn ze inmiddels zelfs niet meer leverbaar bij de kweker. Vanaf mei verwachten we nieuwe kweek. Veel tuinplezier van de Ilex!
29 apr 2024

Snelle reacties op mijn vragen.

De klantenservice is zeer snel en behulpzaam! Ik had vragen nadat de plant door PostNL was kwijtgeraakt. Uiteindelijk terecht. De plant zelf was gezond, zeer goed verpakt, een paar bladeren waren door slakken aangevreten. Het spreekt voor plantbezorgd dat ze geen bestrijdingsmiddelen gebruiken.
24 mrt 2024
Planten goed opgekweekt en prima verpakt. Echter!!!! Op de site staat dat je her bezorgtijdstio zelf kan kiezen,' maar DHL heeft daar maling aan. Zij bezorgen gewoon bij het servicepunt en delen dan ook nog eens niet duidelijk mee wanneer dat gebeurt. Helaas want ik koop graag bij Plantbezorgd.
24 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling Harry, je kan in het opmerkingenveld inderdaad je voorkeursdag van levering aangeven, dan houden wij daar rekening mee. Mocht je overigens een voorkeur voor PostNL hebben dan kun je dit ook in het opmerkingenveld aangeven, wij werken met beide partijen. Veel tuinplezier van je bestelling!
17 mrt 2024

Geen Stro of Hooi in de verzend doos doen en wrapping om de planten doen ivm beschadiging …

Geen Stro of Hooi in de verzend doos doen want sommige mensen kunnen allergische reacties hebben op stro en hooi, verder de bezorger informatie geven om rustig met pakket om te gaan want al mijn planten en Aarde lagen door de doos heen en sommige bladeren waren beschadigd,
23 mrt 2024
Bedankt voor je feedback, wij nemen deze mee. We zullen altijd voor een zo natuurvriendelijke verpakwijze gaan. We gaan ervan uit dat een bezorger met pakketten om gaat zoals hij om gaat met zijn eigen spullen, de pijlen op de doos helpen hem hierbij. We noteren deze klacht wel! Veel plezier van de bestelling en mochten er nog vragen zijn of onverhoopt uitval stuur ons gerust een e-mail op info@plantbezorgd.nl
25 apr 2024
Planten zijn ok. Alleen wat rommelig verpakt. Ik heb eerder bij plantenwinkel.nl besteld en ik vond de verpakking beter geregeld en ook de planten mooier. Maar deze winkel is ook wat duurder. Het assortiment bij plantbezorgd.nl is volgens mij ook groter.
25 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Lydia, wellicht zit hem het verschil in de natuurvriendelijke verpakkingsmaterialen die we gebruiken ipv plastic verpakkingen? Mocht je nog tips hebben dan horen we het graag op info@plantbezorgd.nl. Veel tuinplezier van je bestelling!
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bijna alles liep perfect. Vlotte bestelling en levering. Het enige dat scoorde is dat de doos op de zijkant voor de deur werd afgelegd, jammer van dit schoonheidsfoutje dat een beetje frustrerend is daar we thuis waren om deze doos correct te ontvangen.
Planten werden keurig verpakt en super snel geleverd. Jammer alleen dat de gratis beloofde organische mest er niet bij werd geleverd Gratis mest bij de bestelling was een actie .Jammer genoeg niets ontvangen. Verder prima groen
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review, ik zie dat bij deze bestelling de kortingscode niet is gebruikt, vandaar dat er geen emmer meststof is meegeleverd. Geef bij een bestelling in de toekomst even naar de emmer meststof in het opmerkingenveld, wij hebben er nu notitie van gemaakt, ontvang je hem alsnog :-). Veel plezier van het helmgras!
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering met mooie plant alleen de bezorging van dhl is weer eens shit. Op de doos staan pijlpunten wat boven en onder is. De bezorger houdt daar geen rekening mee, zodat de plant op zijn kop bezorgd is.
Geïmporteerde beoordeling
Vandaag mijn clematis cirrhosa ‘Wisley Cream’ ontvangen, hij ziet er prachtig uit, ik wacht nog even met planten omdat het zoveel geregend heeft maar het komt vast goed 👌bedankt.
3 mrt 2024
De bezorging is prima en omdat het om planten gaat kan ik nog weinig over de kwaliteit zeggen, ze zijn goed geworteld maar ze moeten nog verder groeien. Na de zo er weet ik meer
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review, veel tuinplezier van de bestelling!
17 apr 2024

Tot nu toe prima!

So far, so good. Netjes milieuvriendelijk verpakt bezorgd. Plantjes zien er gezond uit. Prijs is ook fijn. Nu even afwachten of alles aanslaat.
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Monique, veel tuinplezier van je bestelling!