PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

935 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.689 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

Netjes verpakt .. plantjes nog klein maar het is nog vroeg in het seizoen dus dat zal helemaal goed komen
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review, geen zorgen, de bladverliezende soorten komen nu pas net weer op. Veel tuinplezier van de bestelling!
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Binnen twee dagen netjes verpakt ontvangen. Schrok eerst van de kleine verpakking maar alles zat er in
8 mei 2024
Prima nazorg na ongelukje bij verzenden! Vriendelijk te woord gestaan en zaak netjes afgehandeld!
de snelle service door nieuwe zending na fout bezorgdienst, de struiken zien er heel goed uit.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je review Pieter, fijn dat we de zending alsnog bij je hebben kunnen krijgen, veel tuinplezier van de bestelling!
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling van de planten zijn vlot geleverd n goed verpakt. Ze zien er mooi en gezond uit.
9 mrt 2024
Duidelijke beschrijving op de website voor de verzorging en snelle bezorging van het pakket.
10 mrt 2024
Bedankt voor je review, veel tuinplezier van de bestelling!
5 mei 2024

Prima webshop

Snel verzonden en goed verpakt. 1 plant was wat minder goed ontwikkeld dan de andere 2.
TR
Ton R.
Geldrop
1 mei 2024
Eerst beetje lang moeten wachten maar na belletje alles snel en correct geleverd.
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De levering ging voorspoedig en de plant was zoals gewild qua staat en grootte.
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Tweemaal bestelling geplaatst. Goede service, ook bij gewijzigde bestelling.
17 mrt 2024
De geleverde planten waren wel piep klein, ik hoop of het nog wat wordt.
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Johannes, het is vroeg in het seizoen waardoor de nieuwe kweek nog moet uitlopen. Geen zorgen de vlinderstruiken steken hun eerste energie in het wortelen en schieten vlot uit zodra de zon erbij komt. Veel tuinplezier van je bestelling!
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Planten zijn fris gearriveerd met goede instructie . Zeer tevreden ! .
29 apr 2024
Planten waren goed verzorgd,en verpakking was super. Hartelijk dank.
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima website, duidelijke informatie, geleverd zoals het beloofd was
21 apr 2024
Voor het eerst planten online besteld. Netjes en snel ontvangen !
22 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Gerard, veel tuinplezier van de bestelling!
19 mrt 2024
correcte afhandeling, snelle levering (2 werkdagen), goed product
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Joop, veel tuinplezier van je bestelling!
26 apr 2024
Nog beter verpakken, post.nl gaat niet echt zuinig om met dozen
Geïmporteerde beoordeling
Bezorging was prima en volgens afspraak. Planten doen het goed.
7 mei 2024
Vlotte levering, prima verpakking en redelijk goeie kwaliteit.
Dat ze dag van te voren telefonisch contact opnamen met ons.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je beoordeling Yvonne, veel tuinplezier van de bestelling!