Lucardi Juwelier Purmerend- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Purmerend

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

6 okt 2023
Bij mijn vorig bezoek ben ik fijn en uitgebreid geholpen. Vandaag zijn we terug gekomen om de rest op te halen maar vond ik de persoonlijke aandacht ver te zoeken. Met moeite kwam ze uit haar persoonlijk gesprek met haar collega. Eigenlijk ging het gesprek en hulp daarna erg moeilijk.

23 dec 2023
Telkens als ik kom heb ik het gevoel dat ik teveel ben. Daarnaast heb ik een armbandje besteld en die zou ik mogen laten graveren als ik hem binnen had. Vandaag werd mij vertelt dat zij hem niet meer zouden graveren en om ergens terug in januari terug te komen na alle drukte en vooral niet volgende week. Vervolgens heb ik andere sieraden uitgekozen en wilde ik het armbandje retourneren. De mevrouw liet mij het bedrag afrekenen van mijn nieuwe gekozen sieraden en toen ik bijna wilde weggaan en naar het bonnetje keek zag ik dat zij mijn geld niet terug had gegeven. Ik gaf dit aan en toen zij ze oja ik zal het voor je pakken en met moeite pakte zij het geld uit de kassa. Alles is gehaast en er is helaas geen liefde voelbaar voor de klant..

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Purmerend

Liefdes sieraden❤️

Ik ben voor liefdes sieraden naar Lucardi in Purmerend gegaan. Op 18 augustus was ik een jaar samen met mijn grote liefde die in Purmerend woont! Ik kom zelf uit friesland. Om de week reizen we in het weekend nu iets meer dan een jaar heen en weer van Oosterwolde in friesland naar Purmerend en andersom. Ik heb in Augustus 2 kettinkjes met 2 harten hangertjes gekocht en heb hier onze namen en datum van onze ontmoeting in laten graveren. Dit was een cadeau voor ons samen. Het zijn mooie sieraden geworden. Helaas ging na een paar weken het kettinkje van mijn vriend stuk. Hij is er toen terug mee naar lucardi gegaan en zei hebben het toen kosteloos gerepareerd. Erg Goede service.

Top service

Me dochter heeft last van haar oorgaatjes van alles geprobeerd goud silver staal Toen kwam de mevrouw van lucardi met het idee om een sensitive earings te halen en ze heeft nergens meer last van heb vandaag een 2de paar gekocht heel blij mee en top service
4 sep 2024
Ik was vandaag bij lucardi geweest. Ik werd snel geholpen. En de medewerker heeft heel goede adviezen aan mij gegeven ,dat ik juiste keuze maken Ik ben heel blij met mijn goud dat ik vandaag heb gekocht
30 aug 2024

Vriendelijke personeel

Wordt netjes geholpen. Of je nu voor een batterijtje komt of voor wat duurder product. Altijd vriendelijk. Kom er al jaren 👍
12 sep 2024
Ik heb kort geleden een gaatje laten prikken bij Lucardi , uitstekend gedaan. Ook vriendelijk en deskundige verkoopsters.
GL
Gaco L.
Monnickendam

Fijn verkoopster met prima advies

De verkoopster had alle tijd om te helpen en ons te adviseren. Wij gingen daardoor met een leuk kado de winkel uit.

Erg klantvriendelijk !

Hele fijne klantvriendelijke, behulpzame meedewerker. Een verademing dat ze met je mee denken. Ga zo door !

Super

De werknemers zijn erg behulpzaam en geduldig , de sieraden zijn erg mooi en zijn van goede kwaliteit
8 sep 2024
De ongelooflijke klantvriendelijkheid. Ik ben echt super geslaagd.
10 sep 2024
Attentvol medewerkster , zocht naar juiste opties met goede prijs
Word altijd goed geholpen daar heel vriendelijk personeel
11 sep 2024
Goede & aardige service. Kwaliteit van sieraden kan beter!
9 sep 2024
Vriendelijke medewerkster , heeft mij goed geholpen
29 aug 2024
Heel goede service, vriendelijk personeel
6 sep 2024
Prima geholpen door de winkelbediende.
10 sep 2024
Fijn personeel en goede service.
3 sep 2024
Super fijne en snelle service.
11 sep 2024
Snel en efficiënt geholpen.
8 sep 2024
Heel fijn geholpen