Lucardi Juwelier Purmerend- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Purmerend

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

6 okt 2023
Bij mijn vorig bezoek ben ik fijn en uitgebreid geholpen. Vandaag zijn we terug gekomen om de rest op te halen maar vond ik de persoonlijke aandacht ver te zoeken. Met moeite kwam ze uit haar persoonlijk gesprek met haar collega. Eigenlijk ging het gesprek en hulp daarna erg moeilijk.

23 dec 2023
Telkens als ik kom heb ik het gevoel dat ik teveel ben. Daarnaast heb ik een armbandje besteld en die zou ik mogen laten graveren als ik hem binnen had. Vandaag werd mij vertelt dat zij hem niet meer zouden graveren en om ergens terug in januari terug te komen na alle drukte en vooral niet volgende week. Vervolgens heb ik andere sieraden uitgekozen en wilde ik het armbandje retourneren. De mevrouw liet mij het bedrag afrekenen van mijn nieuwe gekozen sieraden en toen ik bijna wilde weggaan en naar het bonnetje keek zag ik dat zij mijn geld niet terug had gegeven. Ik gaf dit aan en toen zij ze oja ik zal het voor je pakken en met moeite pakte zij het geld uit de kassa. Alles is gehaast en er is helaas geen liefde voelbaar voor de klant..

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Purmerend

8 aug 2024
30 jul 2024
27 aug 2024
17 jul 2024
In de winkel werd ik gelijk geholpen en het personeel was erg vriendelijk. Meestal als ik juwelierszaken inloop voel ik me een beetje beschaamd over dat ik een ring in een grotere maat moet vragen. Bij de Lucardi werd ik erg op mijn gemak gesteld. Hele fijne winkel waar ik zeker naar terug zal komen.
28 jul 2024
Heb fijn en leuk advies gekregen. Omdat ik onzeker was om leuke oorbellen te kopen voor me kleindochter van 3j. Kocht er toch maar een kettinkje bij. Ik kan helaas geen foto maken Omdat ze het al draagt.
7 jul 2024
Met veel interesse van de verkoopster en positieve aanbeveling na mijn twijfel heb ik het enkelbandje gekocht. Thuis gekomen was ik zoooo blij !!!! Echt top!!!!!!!!Ik slaag altijd bij Lucardi👍
30 jun 2024

Altijd optijd als je het besteld.

Altijd optijd als je het besteld en verkleurd nooit, maar wel meer gouden horloges toevoegen aan de collectie (na mijn mening)
2 jul 2024
Hele nette service. Helaas had ik iets gekocht wat stuk bleek bij uitpakken.
10 jul 2024
Leuk geholpen voor een horloge voor mijn dochter. Vriendelijk personeel.
1 jul 2024
Vriendelijk personeel goed geholpen bij het maken van de juiste keuze
25 jul 2024
Ben super leuk geholpen .. ga volgende x weer als ik wat nodig heb
4 jul 2024
Heel fijn en ook heel goed instructie uitgelegd!